Gå til innhold

Uke 5

sedira

Anbefalte innlegg

Tror jeg er i uke 5....legen trodde ikke jeg var mye lengre på vei ihvertfall. Føles rart ut....at det knapt har begynt å spire i magen, å allikevel kjenne alt man gjør. Puppene er store og ømme, magen er oppblåst og kjempe vond(menstruasjonsmerter og stikking.) Døgnrytmen har aldri vært helt bra i og med at jeg jobber som nattvakt, men nå er den blitt mye værre. Sover ikke om natta i det hele tatt. Springer på toalettet, irriterer meg over samboer som sovner med engang og har "urolige foter"!! Men, om dagen sover jeg som en stein....sover, sover, sover og sover!! :)

Spennende dette her...blir artig å se hvordan ting blir fremover(håper alt går bra!!!!)

Lykke til alle som har en liten spire i magen:)

Fortsetter under...

Hei hei.. Gratulerer og lykke til!

Vet hvordan du har det ang søvn... jeg springer ikke på do, men våkner av kvalmen, mens samboeren ligger å sover som en stein! For to uker sider sov jeg også nesten hele tiden. Sov 12 timer om natta og gjerne en ellet to timer på dagen.. Trodde bare jeg var sliten etter et hardt år på skolen og jobbet hele sommeren, men det var nok graviditeten som tok på jah...:)

Dette er veldig spennende ja...er selv i uke 8.. fosteret er 5-6 uker, og det er mye som skjer! helt fantastisk og skummelt på samme tid!

Jeg har også menstrasjonssmerter, ømme bryster (litt) og er veldig oppblåst i magen. Faktisk der jeg kjenner det mest, at noe ikke er som det pleier.. Har bare visst om graviditeten i en knapp uke, gleder meg veldig over det samtidig som jeg bare håper alt vil gå bra.

Har litt brun/rosa-aktig utflod, men bare litt. Var i kontakt med lege som sa dette ofte var helt normalt. Får bare håpe på det beste, vente å se.. spennende tider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...