Gå til innhold

April: Litt sentimental i dag...*sukk* (bittelittegranne langt ja:P )


små

Anbefalte innlegg

Om litt over en time, er det 1 år siden jeg testet positivt..dagen før ikm! Trodde ikke at jeg var gravid engang, for jeg var en spotter...og jeg spotta like mye, om ikke mer, den mnd jeg ble gravid som jeg pleide å gjøre...

 

Tok en billigtest før jeg la meg, svakt positiv..VELDIG svakt. Trodde ikke noe på den da venninna mi hadde fått akkurat like tester, bare at på henne var det feil. Men jeg fikk jo ikke sove noe særlig likevel:P Så anbefaler ikke å teste før man legger seg *s*

 

Tok to nye tester da jeg våknet igjen (rundt 8-9 tiden), to forskjellige billigtester..begge viste svaaaaakt poistiv, så jeg tenkte at "jaja, begge er visst feile". Pappaen visste ingen ting ennå, for jeg ville ikke skuffa han med å si at det var en strek der i tilfelle den var feil:S

 

Skulle på fest til venninna mi dagen etter, så vi dro til sverige og kjøpte sprit..herregud ass..bortkasta penger ja:P

 

Da vi kom hjem fra sverige, sånn i 16-17 tiden, tok jeg tre nye tester...to forskjellige billigtester, som begge viste svaaaakt positivt..og en CB digital..og på den stor det GRAVID! Holdt på å ramle av do jeg:P hihihi

 

Hadde egentlig tenkt å finne en morsom måte å fortelle pappaen det på, men jeg klarte ikke å slutte og smile...så jeg løp inn på stua og viste han testene:D

Endelig var vi gravide igjen, etter 10 pp med inherdig prøving;)

Kan trygt si vi var overlykkelig da ja..;)

 

 

Og nå, ett år senere, ligger hun her i vuggen sin..det lille mirakelet vårt! Gud som jeg elsker henne, og som jeg elsker storesøsteren hennes:)

 

 

Nei, nå skal jeg legge meg, og drømme tilbake til i fjor..da jeg nettopp hadde testet positivt og la meg tett inntil drømmemannen...eneste forskjellen (ja bortsett fra at jeg ikke er smelt på tjukka:P), det er at nå er det ingen drømmemann og ligge inntil *sukk*

Men det kommer vel det også etterhvert...

 

God natt dere:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

koselig historie :)

ca et år siden jeg testet positivt jeg og.

kjøpte en test og smatt fort innom en mcdonalds for å låne doen der,

(ikke så glamourøst nei)

tenkte at jeg helt sikkert ikke var gravid for vi hadde jo vært forsiktige..

men for å roe ned sinnet, tok jeg en test lell..

POSITIV- sterk og klar positiv....

 

og her sitter vi med nydelige lille tassen som tilfeldigvis ble vår:)

tenk så heldige vi er! jamen gla vi ikke var forsiktige nok den sommeren!

;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...