Gå til innhold

Hvor er dere alle sammen?

Anbefalte innlegg

Jammen føler jeg meg alene her for tiden gitt..

Håper dere er travelt opptatt med baby-laging,for med nærmere ettertanke er det gyldig fravær...C";).

Sitter her og roter bort tid ved pc,selv om øynene går rundt og jeg svimler av tretthet..

I morgen skal jeg synde!I mot alle prøve prinsipper!Jeg skal ut å nyte finværet,jeg skal drikke utepils...og da snakker jeg ikke bare om en!

Jeg skal til og med ta meg en røyk om jeg blir såpass susete i hodet at det passer meg!Sist men ikke minst...Jeg skal på dum-dum konsert!

Håper dere har ei flott helg jenter,

og som dere ser...

JEG SAVNER DERE!

Klem fra vilsågjerne :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5983282-hvor-er-dere-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vilsågjerne!

Jeg er her, men bare av og til. Det er mot min vilje altså, men har så mye datatrøbbel hjemme. Fikk akkurat sneket meg til en liten titt her på jobben, er alene der akkurat nå.

Det er så kjedelig å ikke få møte dere regelmessig, jeg tenker på dere hver dag.

Heldiggris som kanskje kan røyke i kveld, har selv slutta for fire og et halvt år siden, men det er utrolig artig å røyke når en tar seg nån pils. God tur på konsert, selv skal jeg jobbe i helga.

Du får kose deg skikkelig i kveld Vilsågjerne. Kunne tenke meg å dra på konserten jeg også men vi har ikke noen barnevakt. Dere får nye friheten mens dere har den. Det blir nok slutt på den en dag skal du se. Hvordan går det med el forresten? Kunne ikke høre noe er forleden dag jeg. Hm.. kanskje vindretningen gikk andre veien...he he stå på Vilsågjerne! Du får sikkert eggløsning under "Splitter pine" ikveld. Den sangen har jo sånt trøkk at gullegget sikkert ristes løst. Ta med deg mannen hjem ettepå og hiv deg over han. Det er mye magi i musikken vet du.

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...