Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 31. august 2006 #51 Del Skrevet 31. august 2006 Dyyyttt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr-2-i-magen Skrevet 31. august 2006 #52 Del Skrevet 31. august 2006 Tusen tusen takk for denne informasjonen. Pga. at vi er så mangen som er bekymra her inne, så har jeg blitt mer og mer super bekymra selv. Og tror at jeg har mistet hver time. Det er den beste statistikken jeg har lest Hadde jo printa oppi hodet mitt at sjansen for å miste var større en å beholde. Huff, denne negative holdningen må bort før jeg blir mamma for første gang. Hipp hurra, eg e gravid og det e 89,2% fmulighet for at det går bra. Den statistikken burde vært obligatorisk lesing ved innmelding *dytt**dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kasa :-) Skrevet 1. september 2006 #53 Del Skrevet 1. september 2006 "dytt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #54 Del Skrevet 1. september 2006 dytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 1. september 2006 #55 Del Skrevet 1. september 2006 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*trinity* Skrevet 2. september 2006 #56 Del Skrevet 2. september 2006 På tide med en liten dytt igjen - nå er det bare 2 dager igjen til 93,8% :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebølla Skrevet 2. september 2006 #57 Del Skrevet 2. september 2006 To dager igjen til 96,3%. Hipp hurra for positiv statistikk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå