Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 18. august 2006 #1 Del Skrevet 18. august 2006 5-8 uke 89,2% mulighet for at det skal gå bra 9-12 uke 93,8% mulighet for at det skal gå bra 13-16 uke 96,3% mulighet for at det skal gå bra 17-20 uke 98,9% mulighet for at det skal gå bra 21-24 uke 99,3% mulighet for at det skal gå bra 25-28 uke 99,8% mulighet for at det skal gå bra En tankevekker til alle som er bekjymret! Nok en grunn til å trøste de som faller inn under den andre prosentdelen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 denne her må vi prøve å holde øverst for alle bekymrede her på 1.trimester, og det er vel egentlig oss alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #3 Del Skrevet 19. august 2006 Og så går det jo ann å være så kynisk at når man leser om noen som har mistet så kan man tenke at ja ja, da er iallefall prosentsjansen større for at det skal gå bra med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg & lille jenta mi Skrevet 19. august 2006 #4 Del Skrevet 19. august 2006 Utrolig flott!!! Hører egentlig til 2.trimester, og fantastisk å se at det er 98,9% mulighet for at alt skal gå bra!!! Nesten 100 % det!!! tihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 19. august 2006 #5 Del Skrevet 19. august 2006 Hei=) synes at d er kjempe bra at du fant frem den der...da kan man heller begynne å tenke positivt istedet for negativt=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. august 2006 #6 Del Skrevet 19. august 2006 Dytter denne oppover jeg, for jeg syns det er flott at det vises her inne hvor liten sjansen egentlig er for å miste. Jeg er selv en av de som mistte i uke 12, og sjansen for at det skjer, ser en jo her hvor liten den er! Jeg er enig i at dette viser at det er en enda større grunn til å trøste de som mister. Jeg var ikke her den gang, men jeg prøver nå å støtte de som skriver om det her inne, det er ufattelig vondt å miste et foster, uansett når det skjer! Heldigvis er det ikke så ofte, men kan kanskje virke sånn her inne, da de som gjør det er flinke til å yttrykke sin sorg her på disse sidene. Jeg syns det er tøft gjort av disse jentene, for jeg var en av dem som stengte det inne i meg selv, og det gjorde sorgen enda verre å bære. En annen ting er det at man faktisk må være realistiske å tenke at jo, det KAN faktisk skje meg også...selv om sjansen er svært liten:) Og for de som havner opp i en slik vond situasjon, er det godt å ikke bare få ut sorgen, men også å kunne lese om andre som har vært der selv! Ble langt dette her, men poenget er vel det at sjansen for at det skjer er svært liten, og for de som er så uheldig å oppleve dette, det er utrolig fint at de får delt sorgen med andre, så LA OSS STØTTE DEM SOM MISTER, de trenger oss faktisk mer enn vi trenger denne siden her:) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 19. august 2006 #7 Del Skrevet 19. august 2006 *dyttedytte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 19. august 2006 #8 Del Skrevet 19. august 2006 den tråden her trengter, utrolig bra initiativ mamsebumsen! *dytteendamer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. august 2006 #9 Del Skrevet 19. august 2006 Leste denne en gang før jeg ble gravid, og prøvde febrisk å finne den igjen nå... tusen takk :-) denne var en god tankevekker :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmamma og banden Skrevet 19. august 2006 #10 Del Skrevet 19. august 2006 Dytte! Selv mistet jeg også en, helt i starten av et svangerskap - så da vil det nok gå bra med de 90 neste i alle fall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym nå Skrevet 19. august 2006 #11 Del Skrevet 19. august 2006 Hei HI ..... 1000 TAKK!!! FOR VIRKELIG ENGASJMENT I DENNE SAKEN!! (jeg har skrevet en del tidligere til deg) Det du skriver er ikke bare orientering av virkeligheten men du gir OSS også en liten håp for OSS som har rammet av MA&SA. Takk og lov det finnes noen som har rom for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi med to gutter + spire Skrevet 19. august 2006 #12 Del Skrevet 19. august 2006 Tusen takk! Dette trengte jeg å lese! Ble jo bare mere og mere bekymret etter at jeg meldte meg inn her! Så kjempe bra jobbet! Og tusen takk igjenn for at du tok deg tid til å skrive dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaskrull Skrevet 20. august 2006 #13 Del Skrevet 20. august 2006 Det var en deilig ting å lese på en søndags kveld:):) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 20. august 2006 #14 Del Skrevet 20. august 2006 Så bra! Siden jeg mistet i uke 5 i juli og nå har kommet meg inn i min 8 uke (i morgen), så er det ganske mye håp da! 'krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 20. august 2006 #15 Del Skrevet 20. august 2006 ja det hjelper jo litt og se den,men ikke lett og la være og være bekymra når en har mista 2 ganger eller kansje flere ganger. men er helt enig.denne må holdes oppe på første siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 20. august 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 20. august 2006 Takk for tilbakemeldingene! Føler dette innlegget var på sin plass etter alle debattene som har vært i det siste! Kanskje de som er mest bekjymret ikke lar seg bekjymre så mye, og da klarer å gi mer av seg selv til de som sliter! Uvitenhet har skapt mye angst, sinne og trangsynhet! Lykke til alle sammen, vis litt jentesolidaritet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 20. august 2006 #17 Del Skrevet 20. august 2006 *dytter* ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 21. august 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 21. august 2006 Dytter jeg! Er 12+1 idag og går over til 2.trimester. Håper dere holder denne oppe, så kanskje humøret holdes oppe også!! Lykke til jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 21. august 2006 #19 Del Skrevet 21. august 2006 Dette var hyggelig lesning! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #20 Del Skrevet 21. august 2006 dytter opp denne så de som bekymrer seg kan få lese den:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JANNE-F Skrevet 21. august 2006 #21 Del Skrevet 21. august 2006 dette hjalp meg ytrolig masse og lese, er utroli nervøs for at det skal gå galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 21. august 2006 #22 Del Skrevet 21. august 2006 Dette er det mest positive jeg har lest i dag, etter at jeg fikk vite at jeg er gravid. jeg dytter denne langt opp, denne trengs for oss nye som lurer og hører om alle som har mistet. Vi vet aldri selv om vi kan være den uheldige, men vi lever alle i håpet. Støtt alle som har mistet, de trenger det. Det er ikke alltid familie og venner vet det, eller vet hva de skal gjøre i en slik situasjon. Men det kan være lettere å få støtte og uttrykke sine følelser et sted der man kan være litt anonym. I hjemmet sørger nok begge og man ønsker ikke å legge mer over på den andre. Støtt hverandre og det pleier å gå bra til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #23 Del Skrevet 21. august 2006 dytter denne igjenn jeg, blir så mange som bli unødvendig skremt når mange snakker om sa/ma.. Husk d er sjeldent:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravle Skrevet 21. august 2006 #24 Del Skrevet 21. august 2006 "dytter" den her til toppen jeg ) Lykke til alle sammen, håper vi ALLE får en fantastisk vinter/vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilu♥ Skrevet 21. august 2006 #25 Del Skrevet 21. august 2006 *dytter og dytter* dette er kjempe bra, og supert at så mange er med på å "dytte" denne informasjonen opp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå