Gjest Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 så noe vittig med magen i kveld.der runpa/ryggen til knærten ligger kom det jevne hevinger.akkurat som om han pusta.men var det min puls vi så eller?har aldri sett dette med di andre,så nå lurer vi fælt.har noen av dere anelse??
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Jeg har sett det samme i en god stund (halvannen måned?). Det er tasseline som øver seg på å puste. Jeg er 100% sikker. Det går ikke i takt med hverken min eller hennes puls og ettersom hun er blitt større, har bevegelsen blitt tydeligere. Kan nå kjenne det godt dersom jeg legger hånda på ryggen hennes, da løfter og senker hånda mi seg. Så jeg er i alle fall ikke i tvil. Har forresten sett det på UL også.
Gjest Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Vet ikke helt hva det er, men ser dette titt og ofte på magen min også. Har lurt på om det er nurkets puls jeg også. Håper noen vet:-)
Gjest Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Så gøy! Da er det faktisk nurkets pusteøvelser vi ser da!
Gjest Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 så da var det knærten da? morro..vi har aldri sett det med di andre,så dette ble en ny oppdagelse.var kjemperart,hehe..ble liksom mer baby der inne....vi satt helt musestille og bare så,hihiii..
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Om det er taktfaste småhevinger så syntes jeg det høres ut som om knøtet hikker. Jeg hadde det MYE sånn med nr. 1 og til dels litt i dette svangerskapet.
Gjest Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 nei,hikke var det ikke.dette var mer sånn pustehevelser.men jeg trodde det var min puls til å begynne med.dessuten kjennes hikken lenger ned her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå