Gå til innhold

Hei på dere... se hit litt......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Høres ut som du har lite energi og at kroppen din kanskje trenger litt hvile? Har du f.eks jobbet mye det siste året eller kanskje du har stresset mye uten at du vet om det?

Jeg har selv vært langt nede en stund, men merker at energien begynner å komme tilbake. Sliter også med å bli gravid, men håper det skjer noe snart.

Lykke til.

ja har jobbet mye det siste året og stresser egentlig mer enn nødvendig av og til for jeg jobber på kjøkken som kokk og det kan bli mye og gjøre til tider... har hatt magevondt og må tisse hele tiden den siste uken oxo, men hvis dette er tegn på el, så er det etter planen i dag... skjønner ikke noe jeg....

Annonse

Hva med en tur til legen for å ta blodprøver? Føler du deg nedfor? Da kan det være at du har en depresjon.

Spiser du sunt, ca hver fjerde time? Kostholdet innvirker på hvor mye energi man har!

Kutt ut røyk og stillesitting. Frisk luft og fysisk aktivittet hjelper på energinivået.

Noe som plager deg? Lett hjertet ditt for noen, ta opp ting som skaper nederlagsfølelse hos deg eller konflikter.

Det kan være så mangt som er årsaken til energiløsheten. Kan ta tid å finne ut av.

Lykke til med å bli gravid!

Hei

Du skriver at du har vondt i magen og tisser hele tiden. Det hadde jeg, og alle de andre symptomene du nevner (kunne sovne hvor som helst med hvilket lydnivå som helst - og ejg har vanligvis dårlig sovehjerte), og det viste seg at jeg hadde en skikkelig urinveisinfeksjon. Det trenger altså ikke gjøre vondt når du tisser (som vanligvis er tegnet på den sykdommen). Stikk til legen og be han ta urinprøve. (Og tiss alltid før og etter sex.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...