tessese Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Jeg var ibyen en tur i dag for å kjøpe meg noen nye klær..ettersom at alt begynner å bli ganske stramt og smått (er i uke 30) :)Mammaklærene de har på h&m er ganske kjedelig og jeg fant ingenting jeg likte der. Så jeg begynte å se i vanlige butikker. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe noe jeg kan bruke en stund fremover da.. En bukse/skjørt og en topp/genser. Men dette er ikke enkelt.. tror det er helt umurlig å finne bukse som passer, ettersom alle strammer i livet. Så jeg kjøpte meg en tunika som jeg kan bruke over en tights. Er det noen som har noen tips til å bli en gravid moteløve? ;-) Tenkte kanskje jeg bare skulle kjøpe meg en sånn hverdagslig omslagskjole som jeg kan ha en tights under. Ettersom det er umulig å finne pene bukser som ikke er joggebukser... Vil føle meg litt fin! Men vil ikke fryse heller! Skal jo ikke føde før i oktober...
*toppris* Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 er ikke lett;) tights er veldig greit da:) Har selv også brukt mine vanlige jeans, men at de er åpne, lukker ikke glidelåsen, bruker da et belte med stor beltespenne og evt en litt lang topp som eg putter litt nedi med beltet. Skjønner? Ser bra ut, følger moten og føler meg vel hvis eg skal ut. Ellers har eg brukt endel linbukser, løsere bukser med strikk i livet osv.. Typisk hm, only, bikbok osv..
Gjest Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Bukser som er lave i livet kan du få under magen:) Evt så kan du jo sjekke ut www.motherhood.com eller rett og slett på på google og søk på maternity da får du opp kjempemasse fine sider med mammatøy... www.too-chic.com er også alreit:) Eller ebay?
Nr-3-i-Magen Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Det er ikke alle som får bukser som er lave i livet under magen - ikke jeg, siden magen begynner å gå ut helt nede ved skambeinet. Men jeg må bare skryte av den nye gravide-olabuksa mi fra KappAhl! Jeg er kjempekresen på olabukser, og syns at alle jeg har sett tidligere (h&m, den kule mage, svangerskapet...) har vært ganske lite fine både i farge og fasong, men denne er faktisk kjempekul :-) Mørkeblå og litt smal i beina, og så ikke ut som noen mammabukse når jeg fikk den på meg. Kosta bare 400 kr også
jente-med-sept-jente Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 har ikke kjøpt et eneste mamma plagg jeg, og jeg er i uke 37. har kjøpt endel tights som du sier. og på cubus har de fått masse fine t shirts som er laaaange og passer en gravid kropp. og over der har jeg kjøpt flere korte ola skjørt som er lave i livet og stretch. de presser ikke i det hele tatt. dem har også fått inn masse fine omslagsoverdeler på cubus. perfekt mote for oss. ellers har jeg kjøpt kjoler som jeg bruker over tightsen. og det beste er at jeg kan bruke alt etterpå.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Til dere som har kjøpt tights, hvilke butikker selger det? Og hva slags tights (farger) har de?
ScaryMama Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Jeg har kjøpt mye fint på duematernity.com. Ellers så var jeg på ni måner i sandvika her om dagen og fikk kjøpt en veldig pen, svart stretchbukse som kan brukes til mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå