mamman til luringen Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Hei, så tilfeldigvis at du var her nå, skulle akkurat til å legge meg, men fikk lyst til å spørre om en ting, hehe ... Du spådde meg for noen måneder siden, og mente jeg kom til å få en ordentlig jobb i august (er tilkallingsvikar nå)... Tror du det fortsatt? Føles temmlig håpløst for tida. Har søkt på et par jobber, men jeg vet ikke helt jeg... Født april 1978... Klem fra
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 jeg føler du vil få deg en ordentlig jobb i aug/september, og det ser veldig lyst ut for deg framover :-) lykke til :-)
mamman til luringen Skrevet 18. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2006 Tror du det ja? Ser du hvilken type jobb eller? :-) Jeg er så nysgjerrig og utålmodig som det går an å bli skjønner du... Kanskje jeg får den doktorgradsstillingen jeg har søkt på, hihi? Ser du? ble i godt humør med en gang jeg gitt! Tusen takk skal du ha!
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 bare hyggelig... tror det kan være noe i forbindelse med kontor, salg og service eller noe sånt.. er det første som dukker opp i hodet mitt...
mamman til luringen Skrevet 18. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2006 Okei, har ikke søkt på en sånn type jobb. Eller det kan hende jeg kommer til å jobbe på et kontor, er utdannet samfunnsviter som det heter, så sannsynligvis blir jeg en kontorrotte ja :-). Men salg? Grøss og gru, hehe... Tusen takk for at du tok deg tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå