Gå til innhold

Tunge tider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli lei! er i uke 31 nå, å har en god stund igjen enda. Sliter med depresjoner, føler meg feit og stygg, sliten og varm.. Gråter nesten hver dag til sambo fordi jeg føler meg så lite attraktiv og tviler på at han synes jeg er pen. Jeg har lagt på meg 9 kg som er helt greit, men viss jeg har unngått å spise så mye gotteri har jeg helt sikkert ikke veid så mye.

Ellers sliter jeg med varmen, glodvarm og klam hele tiden..usj.. våkne netter, med do-besøk og rastløse ben og armer.. Ellers går jeg sykmeldt med bekkenløsning, å går veldig mye alene..føler meg ganske ensom for tiden...

Huff..det var litt klaging for i dag..skal ikke alltid være enkelt nei... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du tvillingen min du? hehe, kunne skrevet det innlegget selv!

eneste forsjell er at jeg ikke har noen plager (bekkenløsning etc) men om jeg er deprimert, klager til sambo hele tiden, oppblåst (selvom jeg ikke er stor så føler jeg meg digerr!!) og spør sambo hele tiden om han tenner på meg /ikke er forelsket i meg osv!!!!!!!

welcome to my world girl:-)

er i uke 32 i dag.

Skrevet

pss: går hjemme jeg også. så jeg føler meg veldig ensom og forlatt mange ganger.

Skrevet

Hvis du er plaget med rastløse ben og armer, kan magnesium hjelpe :-) Tar selv magnesium, jern og folat på kvelden, og rastløse ben forsvant helt.

Skrevet

Sikkert ikke lett, men prøv heller å fokusere på at du ikke lagt på deg 19 kg. Vær stolt av at du kun har lagt på deg 9 kg. Ta en tur til frisøren og orden håret, bestill time til stell av føttet og hender, og se deg ut et lekkert antrekk til deg selv som du skal kjøpe når babyen er ute.... :-)

Skrevet

Hvis det er noe trøst, så er jammen ikke 9 kg mye når du er 31 uker på vei! Jeg er i uke 34 og har gått opp litt over 20 kg!!!!

Føler meg FEIT og ekkel og gråter mye pga det, så jeg skjønner hvordan du har det!

Det sies forresten at ca 10 kg forsvinner når du føder, baby veier endel, morkake, fostervann, livmor osv.. Så kjære deg, 9 kg er ikke mye!

Skrevet

Jeg føler med deg..Jeg har vært sykemeldt mesteparten av svangerskapet, og har ca 7 uker igjen til temin. Syns hver dag er pyton. Har lagt på meg 7 kg, men føler meg ikke spesielt tiltrekkende nei. Har ikke fått en mann til å se to ganger etter meg for å si det sånn..hehe..Mye deprimert og gråter hver dag. Det skal ikke være lett, men hva gjør vi ikke for å få barna våre? Men tror det blir lenge til jeg blir gravid igjen ja..

Håper tiden går fort for deg, og at dagene kan bli litt lettere. Hvor i landet holder du til forresten? Bergen her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...