Lilje74 Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Synes vi har brukt så masse penger nå... og inntekten er allerede redusert siden jeg har gått ut i perm... men har så lyst på en ammemadrass... Noen som vet om den tilfeldigvis finnes på tilbud noe sted for tiden?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Snakker vi om ammepute?? I såfall koster de 129,- på kid interiør
1 + 1 spire :-) Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Hva koster de i butikkene da? 670 på internetthttp://www.dry.no/bestilling.html
Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg ! Hvordan brukes denne da? Visste faktisk ikke at dette fantes.....så lite følger jeg med ) Lever jo litt i "tåkeverden" for tiden.....
Molait Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Vet iaf at den koster mindre på Rudo enn på babyshop. Tror den ligger på 599,- der. (På Strømmen iaf) Ikke sett den på tilbud. Man kan jo søke på brukt, men kan ikke huske å ha sett noen på finn ihvertfall. Ønske deg den?? ) Ja og de har den iaf ikke på babyproffsen eller happyland, så intet å spare der:(
Tosmå! Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 vet at det er opphørssalg på barneverden i drammen. der koster den til vanlig ca 600kr og det er i hvert fall 30% avslag på den om ikke mer. går ann å ringe dit og høre.. nå spørs det jo helt hvor du bor osv.. men det er nå i hvert fall et svar på ditt spørsmål:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå