Gå til innhold

Reagerer dere på lukter?


Skilpadden

Anbefalte innlegg

Jeg blir kvalm av alle slags lukter for tiden. Parfyme, mat, til og med skinnsofaen gjør meg kvalm....

 

Husker ikke hvor lenge det varte sist, men håper det gir seg snart. Orker ikke ligge på sofaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir egentlig ikke direkte kvalm av lukter, men jeg kjenner alle lukter så utrolig mye sterkere for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle lukter var myye sterkere noen uker, men det har gått over for meg.. Det var i uke 6-8 jeg hadde det sånn.. Nå reagerer jeg enda på lukter, men de lukter ikke kjempesterkt lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke direkte kvalm av lukter, men litt uvel kanskje. Var et av de første symptomene mine at ting som jeg ikke har reagert på før nå lukter "mer"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Inne på kjøkkenet kjenner jeg lukta av matavfallet som om det ligger under nesa mi. Brekker meg bare ved å tenke på å gå inn på badet, for der står bleiebøtta til frøken Dings. Spyr i dusjen fordi jeg kjenner lukta av bleier. For ikke å snakke om å skifte bleier! Phuuuuuu.....

Er ei spesiell lukt nede i gangen også som jeg reagerer på for tiden...

 

I fjor reagerte jeg kun på lukten av skinke, det har jeg heldigvis unngått denne gang=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...