Gå til innhold

Oktober: mange som har åtte uker igjen hær???:)


mammstil2:)

Anbefalte innlegg

hvordan syns dere det går? er dere spent....hadde det bare kunne gått litt fortere:)....har bare så lyst og få tilbake den "normale" kroppen min igjen:) syns det er ei fin tid vi har i vente nå...liker egentlig høsten jeg:)....koselig med ny beibi,varme klær og masse levende lys i stua:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 8 uker igjen:) Syntes det går skremmende fort nå jeg, men det skal bli utrolig fint å få satt denne etterlengtede babyen til verden. Håper høsten blir fin, så vi kan være mye ute å kose oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 8-9 uker igjen, startet på min 32. uke i dag. Syns også det er en herlig innetid vi går i møte. Gleder meg til vi sitter inne på mørke kvelder i en varm stue med en liten baby i vuggen. Spennende og syns tiden har gått utroooolig fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker høsten! Kjølige dager med strålende sol og fine farger-perfekt trille vær! Og koselige kvelder med levende lys og baby på puppen! Herli! Har 7-8 uker igjen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har bara 6 veckor igen.. men har fått spått att hon skall komma ut några dagar efter termin.. så vi får se. Vilket fall så har det gått otroligt fort. Lycka till allesammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg eeeelsker høsten!

kose seg inne med masse levende lys under et pledd mens man kan høre vinden suse utenfor.

Masse fargerike trær...og varme klær.

Tenk å få oppleve all denne kosen sammen med babyen... åååå så kooos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg også har 8 uker igjen. Gleder oss til å få en liten baby også istedenfor denne digre magen som skal bli enda større. Hvordan det nå skal gå an? Gleder meg også tilå få igjen kroppen min og at far kan ta sin omgang med nattevåke.

Men det jeg gruer meg til er å bare "spytte ut" babyen og tilbake på skolebenken. Er på attføringstiltak og har dermed ikke opptjente rett til fødselspermisjon med fødselspenger. Mister rettighetene mine hvis jeg er borte fra tiltaket i mer enn 4 uker. Ja, ja, det skulle vi ha tenkt på før, men vi må bare gjøre det beste ut av det. sånn er regelverket. Vi skal jo tross alt få en liten til i familien.

 

Deilig at høsten endelig er her,det har vært en fantastisk sommer, men en h.... sommer og være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig....

Sommeren har vert varm, gleder meg VELDIG til høsten, og er begynt å bli utolmodig. Kjnner det kribler i hele meg , bare med tanken på at vi snart har et lite nurk i hus. Gleder meg stort til å få tilbake kroppen min også. Prøver å se positivt på det,glede meg over at jeg er frisk, og nyte tiden som er igjen.

Neimen, ikke så lett...så håper tiden fremover flyyr.

Akkurat nå føles det som en evighet til slutten av okt...desverre:=(

 

Lykke til folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare mellom 6-7 uker igjen - hjelpe meg så fort det egentlig går!! Synes ikke det er lenge siden vi satt på 1tri i uke 8/9 og var helt i vår spede begynnelse!! Gleder meg sånn til deilige høstturer, klart vær, frisk luft - bort fra denne klamme varmen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 8 uker igjen her også, ja...det går fort! Akkurat nå går det litt for fort, fikk ikke pussa opp så mye som vi hadde håpt på i sommer, så særlig jeg begynner å bli litt småstressa mht barnerom og stellemuligheter nede i huset. Ikke er stua klar til høstkosen ennå heller, mangler gulv bl.a. ;o(

MEN det ordner seg sikkert, og jeg er utrolig spent!!! På åssen jeg takler "kalvinga" og om det er ei lita jente eller en liten gutt som har bodd i magen min i flere mnd'er nå????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...