Gå til innhold

Er det noen som er igang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer seg termin, og er derfor veldig nyskjerrig på hvordan andre har det underveis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

termin i morra. Kjenner ingenting egentlig! Noen kynnere, men de er ikke onde, og har hatt de i ukesvis. Tror dette blir overtid!

Skrevet

Jeg har en uke igjen til termin. hadde mye plager sist uke, men har ikke følt noen ting de siste tre dagene. Har vondt i korsryggen, men regner det som veldig normalt. Håper ikke det blir overtid :-)

Skrevet

Heisann. har termin 30 aug. jeg så jeg skal ikke bli utolmodig enda:=) Men slimet har gått og hadde tegningsblødning for 2 dager siden, satser på det skjer noe snart, håper det ikke blir overtid slik som sist.....

Skrevet

I wish... skal få føttene sonet idag, så håpet er der enda:-) 40 fulle uker idag!

Skrevet

jeg har 19 dager igjen og har de to siste nettene hatt skikkelig vonde kynnere, så jeg håper det betyr at d blir fødsel snart.

Skrevet

Høres sikkert teit ut, men jeg misunner dere med kynnere. Begynner å bli så lei nå............ samtidig som jeg tenker off ikke kom enda....

Begynner å lure på om jeg lider av spaltet personlighet :-)

Man kan si jeg skikkelig grugleder meg :)

Skrevet

Hei! Går og venter jeg å..termin 29 aug. Har hatt masse kynnere og maserier siste ukene. hodet er festa, men ingen blødning eller slimpropp..I dag har jeg derimot hatt mye mer vondt under kynnerene og menssmerter...så får se. Tenkte at det hadde vært greit å føde i helge da..hehe..men kan vel ikke bestemme det selv akkurat.

Spennende å høre hvordan utviklingen er hos dere andre da. :))

Skrevet

Kun vondt i ryggen, men håper på mer. Går og kjenner etter hele tiden, men det ser ut for at skjer mer hos deg :)

Skrevet

Har hatt modningsrier siden mandag her.... men de kommer og går liksom. I dag har jeg hatt veldig mye kynnere, og kjenner det godt i korsryggen også... har ikke sett noe til slimproppen eller blod, men det trenger jo ikke alltid komme heller. Håpe håpe...

Skrevet

Tar ikke noe for gitt ennå...forrige svangerskap sa jordmora at jeg skulle føde..gikk 2 uker til. Gjett om jeg var lei da. Har roet seg nå, så er vel bare erting fra kroppen sin side...søren ta..Prøver å ikke kjenner etter så mye, men er ikke lett det heller da..håper det skjer noe med oss snart!!!!

Skrevet

Har foresten termin om 2 dager..

Skrevet

Jeg og vil ha modningsrier...........

Skrevet

Jeg vil også ha vondt!

Har i dag fem dager igjen til termin, men ingen tegn bortsett fra bittelitt mensvondt når det kommer en kynner. Er veldig utålmodig.... ei venninne, også førstegangs hadde termin 30. og fødte 15 august. Må vel satse på å gå en stund til :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...