Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 usj, høres rart ut, men det ligner virkelig! Om morgenen når jeg står opp kommer det utflod som er som vaniljesaus, kjenner det renner ned. Tykk og rar, som om kroppen har skikkelig styrt på om natten. På kveldene kommer det mer slim utflod, seigt slim. Hva i all verden er dette egentlig? Vaniljesausen og slimet? Noen som skjønner bæret?
Gjest Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 har det slik jeg og, utenom slimet da.. har ikke sett mye til slim her, bortsett fra bittelitt igår morges.. men vaniljesaus beskrivelsen din kjenner jeg godt igjan, og tror rett og slett det er heeeelt normalt:-)
Gjest Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Vaniljesaus her også. Tar jeg ikke på meg truse når jeg står opp om morgenen renner det nedover lårene... deilig!? Sorry detaljer... Har vært sånn en god stund. Men jeg har ikke sett noe slim.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Har det akkurat som deg jeg!!!! Hvem uke er du i?? Har lurt på det samme...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 er i uke 37, 38 her på bim siden... har hatt det veldig opp og ned noen uker, men nå er det HVER morgen...
Harald Ripultfør Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 kommer aldri til å kunne spise vanlijesaus igjen... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå