Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Venninna mi og jeg lurer på hvilke vogn vi skal ha til småsøskna til barna våre, hun lånte sist og jeg har ei simo kombi vogn 2003 mod, jeg synes den er litt "kjerringaktig",den er oliven grønn. Venninna mi skal uansett ha vogn,men usikker på hvilke type,må være bag og sportsvogn. Jeg er egentlig fornøyd med den jeg hadde til snuppa,men lurer på å bytte ut til en mer "sporty". Hva anbefaler du?
stratos Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Denne gang ender vi opp med ei Phil&Teds 3-hjuls vogn som skal brukes også til søskenvogn. Har ingen erfaring med den fra før. Vi har også ei Emmaljunga vogn med teleskophandtak som vi er kjempefornøyd med. Det finnes mye å velge i så det er nok best å finne ut hva DITT behov er og velge utfra det:)
Edelweis Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 jeg har en Basson vogn! den er svart, mn jeg kunne tenke meg noe litt mer retro.. å Grønn er kult. det er gammeldagse farger ig former som er inn å fint synes jeg! vil ikke at den skal se for Hyper tech ut liksom. men min er helt enkel og grei. det er en kombi vogn. men de fåes også kjøpt som duo vogn.. men jeg synes det er like greit me en kombivogn.. den tar ikke like mye plass!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Vi har kjøpt Emmaljunga edge kombi duo. Råfin synes vi - men den er ikke prøvd annet enn på stua enda..
1 + 1 spire :-) Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Har bestilt Emmaljunga Edge Duo (platina) vi og! Synes 4-hjulingene virker stødigere! Håper bare den kommer før baby...
jakm80 Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Svart One tree hill urban jungle står nede i gangen og venter på den lille : )
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #8 Skrevet 19. august 2006 jeg har denne http://194.103.47.10/Brio/Norge/Simo/Kombivogn/Kombivogn?ProdID=620&imgid=422 til å gå turer med ol og så har jeg flesket til med denne www.quinny.com det er en speedy med dreamybag i turkis. somovognen er forøvrig fra 2003, jeg er ikke så gal at jeg kjøper 2 flonka nye vogner =)
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 19. august 2006 #9 Skrevet 19. august 2006 Blir brio kombi her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå