Gå til innhold

Hvilke vogn skal du ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi og jeg lurer på hvilke vogn vi skal ha til småsøskna til barna våre, hun lånte sist og jeg har ei simo kombi vogn 2003 mod, jeg synes den er litt "kjerringaktig",den er oliven grønn.

Venninna mi skal uansett ha vogn,men usikker på hvilke type,må være bag og sportsvogn.

Jeg er egentlig fornøyd med den jeg hadde til snuppa,men lurer på å bytte ut til en mer "sporty".

Hva anbefaler du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne gang ender vi opp med ei Phil&Teds 3-hjuls vogn som skal brukes også til søskenvogn. Har ingen erfaring med den fra før.

Vi har også ei Emmaljunga vogn med teleskophandtak som vi er kjempefornøyd med.

Det finnes mye å velge i så det er nok best å finne ut hva DITT behov er og velge utfra det:)

Skrevet

jeg har en Basson vogn! den er svart, mn jeg kunne tenke meg noe litt mer retro.. å Grønn er kult. det er gammeldagse farger ig former som er inn å fint synes jeg! vil ikke at den skal se for Hyper tech ut liksom. men min er helt enkel og grei. det er en kombi vogn. men de fåes også kjøpt som duo vogn.. men jeg synes det er like greit me en kombivogn.. den tar ikke like mye plass!

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga edge kombi duo. Råfin synes vi - men den er ikke prøvd annet enn på stua enda.. :)

Skrevet

Har bestilt Emmaljunga Edge Duo (platina) vi og! Synes 4-hjulingene virker stødigere! Håper bare den kommer før baby...

Skrevet

Svart One tree hill urban jungle står nede i gangen og venter på den lille : )

Skrevet

Blir brio kombi her!

Skrevet

Jeg har kjøpt TFK Joggster Twist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...