Gå til innhold

Når kommer magen???

Crazyyyyyyyy:)

Anbefalte innlegg

Gleder meg så masse til å få gravid mage:) Men lurer på når det er vanlig at magen kommer. Er 12+1 nå. Buksa har blitt litt trang, men vet ikke om det bare er at jeg er litt oppblåst? Har veldig masse luft i magen for tiden....

Også lurer jeg på om magen kommer før eller senere enn vanlig på oss som er litt "rundere i kantene" enn de som er flate til vanlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

første gang jeg var gravid begynte magen å komme sakte men sikkert etter 12 uker. Jeg var litt rundere i kantene, som du så fint beskriver det.

Nå er jeg 6+6 og buksene mine begynner å stramme litt allerede. Magen kommer fortere hvis man har vært gravid før.

Det er forskjellig fra person til person når magen kommer, men du kommer nok til å merke det nå fremover.

Gleder meg til jeg får gravid mage, og ikke bare ser ut som om det ble litt mye snop i ferien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr 1 ble ikke buksene trange før jeg var passert 21 fullførte uker....

Nå er jeg bare 5+5 og buksene passer fremdeles godt, men jeg regner ikke med å kunne bruke dem like lenge som jeg kunne med nr 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 5 uker på vei nå, men spesielt om kvelden er det närmest helt uutholdelig å ha olabuksen kneppet igjen. Merket til og med at bilbeltet strammet ubehagelig over magen. Men regner med at jeg bare er oppblåst, for de andre gangene merket jeg ingenting av magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...