Gå til innhold

Vite kjønn?..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er så nysgjerrig, så jeg vil gjerne vite det!

 

Koselig å kunne si han/hun i stedet for bare det/den til babyen. Blir litt mer personlig da.

 

Og så er det greit å kunne handle inn litt ting på forhånd.

 

Vil du vite da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr1 ville vi vite på UL og fikk vite det, og fortalte alle med en gang.. Denne gangen vil jeg også vite på UL hvis de kan se det, men jeg vil holde det som en hemmelighet mellom mannen min og meg... Kjekt å holde alle i spenning, så kan folk gjette helt fram til fødselen.. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke vite kjønnet denne gang....

Men så tenker jeg hva om jeg ser det selv...og mannnen min ikke er med. Sist svangerskap fikk jeg ul iallefall 3 ganger og en gang var det vanskelig å IKKE se kjønnet...så det selv før legen sa noe som helst.

 

Men denne gang har jeg lyst til å kjøpe et hvitt hentesett i str 50 og få vite hvilket kjønn det er når ungen endelig er ute....Men i følge den kinesiske kalenderen sier jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil vite. Greiere å vite hva man skal kjöpe inn osv:-). Også trenger man ikke å finne både fine guttenavn og jentenavn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke vite kjønnet forrige gang, har en jente på 2,5 år. Tror ikke jeg vil vite det nå heller. Har ikke snakket med sambo om det. Han skal få vite det om han vil.

 

Jeg er i utgangspunktet en veldig nysgjerrig person. Men syns det var super spennenede å ikke vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vite kjønnet er fullstendig uinteressant, det er en "luksus-greie" jeg synes gravid burde holde seg for god for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNNSKYLD MEG??holde seg for god for?WHAT!?!? har du røyka sokka dine eller? Du sier det er uintressangt??-vel vel får man barn så er det jo IKKE det! Ikke kom med sånne teite innlegg åsså signere med anonym!:-(

Å vite kjønnet kan tilfredstille manges nyskjerrighet bare..hehe!-Er vel det som gjør at mange vil vite!

Kjæresten min er mer opptatt av å få vite enn meg han er jo nesten helt på tuppa!:-o)

Jeg for min del vil både og..Men det viktigste er at barnet har det bra i magen!

 

-Så jeg har bestemt meg, om vi får vite kjønnet på den ordinære UL om 5 uker så gjærne det, men om de ikke ser det tar vi det som en overraskelse til fødselen.

Ville ikke betalt 900kr på priv.UL for å vite det, så viktig er det ikke, å klærne man eventuelt skal kjøpe inn vil ikke passe etter en mnd uansett så da er det bare å kjøpe hvitt:) Ellers så får man jo alltids fødselsgaver/klær osv av venner å fam:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil vite det om legen kan se det på UL, men om d ikke viser, noe det ikke alltid gjør så er ikke det krise;) Gøy med spenningen og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg vil vite. Men har ikke helt bestemt meg ennå. Mannen min vil ikke vite det.. Vi får se. Lenge til UL ennå så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke vite det verken sist eller nå... Synes det er som om å åpne en flott innpakket gave - med verdens flotteste overraskelse inni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil gjerne vite, ikke fordi vi bryr oss om HVA det blir men fordi vi gjerne vil vite. Vi har en på 4 år også som vi tenkte å vente med å fortelle baby-nyheten til før vi vet kjønnet, vi tenker at da er ventetiden litt kortere og dessuten kanskje enklere å forholde seg til en navngitt lillesøster/lillebror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville ikke vite det med vår første. Mannen min har to gutter fra før og jeg ville jo innerst inne helst ha en jente. Men i utgangspunktet var jeg jo bare overlykkelig for at jeg skulle ha barn. Var kjempeenkelt å finne guttenavn... mye værre å finne jentenavn. Turte liksom ikke bruke så mye tid på å tenke på om det ble jente eller gutt. Turte heller ikke å vite det på UL. Tenkte det betydde enda mindre etter flere timers med smerte..Det ble da også jente sist ;0).

 

Denne gangen betyr det enda mindre hva vi får. Jeg har litt lyst til å vite det nå. Må liksom prøve å benytte seg av den moderne teknikken som finnes. For hvem er vel ikke nyskjerrig!!!???

Men du må huske på at kun når de sier det blir gutt kan man vite at det er 100% sikkert... Sier de jente, er det fortsatt en ørliten sjanse for at det kan bli gutt... Dette ville jo vært litt skumlere enn å ikke vite det i det heletatt.

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha nr 3 og har visst kjønn begge ganger. Vil vite nå også. Synes det er så praktisk. Synes ikke det blir midre spennende. Synes ikke det er kjønnet men personen som er det spennende. HVem er du liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne vite kjønnet. Samboer er litt mer usikker. Vi fikk vite kjønnet på førstemann, og det var motsatt av hva vi begge hadde på følelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere kinesisk fødekart? Kansje det dukker noe opp om jeg søker på google!? Høres spennende ut og "prøve", vil gjerne vite hvilket kjønn min første blir om det lar seg gjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

men førstemann ville jeg så gjerne vite hva det var, og ble veldig skuffa når de ikke kunne se det. men i etter tid var jeg veldig glad for at jeg ikke fikk vite det. det var mye mere spennanes da. og når jeg lå på der og hun kom ut. var det utrolig spennanes og lå og venta på hva de skulle si at det ble.

denne gangen er jeg litt usikker på hva jeg vil,meg og samboeren begynte og brate om det,men så ble han opptatt i telefonen og så glømte vi og forsette så jeg hvet ikke hva han vil enda. men om han vil vite det, så tror jeg nesten at jeg ikke vil. og hvis jeg finner ut av ettervert at jeg vil vite det, så kan jeg jo bare spør han ._). lurt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...