jente+jente Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Er dere fornoeyd? Vi vurderer aa kjoepe til nr.2. Hadde Teutonia Joe til nr.1 og den solgte vi fordi vi var saa misfornoeyde - bl.a. var den saa tung!
Nuffa Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Kjempefornøyd! kjøpte min i 2004 til førstemann, og bruker den nå til nr.2. den er like fin enda. har litt vogndilla, så jeg har tittet på andre men faller alltid tilbake på oth. skal sies at jeg nå har bestilt en teutonia spirit s3, fordi jeg må ha en vogn man kan feste søskenbrett på. men spørs om ikke den blir solgt igjen når eldstemann ikke trenger søskenbrett mer, og minsten kan bruke oth.
jente+jente Skrevet 19. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2006 Jeg ser i katalogen til OTH at det kan bestilles seoskenbrett til Urban Jungle vognen.......... Vi har bestemt oss for vognen!! Neste problem blir aa velge farge..... hva synes dere er fint? Jeg liker ikke svart (vi er ofte i syden). Blaa er kanskje en trygg farge, men det blir litt kjedelig? Hva med roed??? Andre fine farger / kombinasjoner? Vi bor langt fra forhandlere (bestiller paa nett), saa det er vanskelig aa se for seg hva som er fint i virkeligheten. Blir det lett aa faa solgt en brukt roed vogn i fremtiden?
Lilleh Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Vi har en sort en selv, og er fornøyd.. Jeg syns alle er fine jeg da.. hihi Den i sand f.eks.. eller.. Lyseblå Limegrønn (kjempesprek!!) Rød Oransje.. Men viktig å tenke på hva som er lett å evt selge igjen da, og da er nok rødt ganske trygt. Den rødfargen er veldig fiin
Midt i blinken Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Vi har den og er fornøyde med det meste. * Den er veldig lett * super å trille * perfekt hvis du reiser mye (lett å slå opp og ned og tåler en trøkk) * Fine lommer til stasj på kurven unden vogna * bra regntrekk Eneste jeg skulle ønsket meg var at den kunne bli rettere i ryggen når den er i sittestilling, men det har vi løst med å legge ei pute i ryggen. Har den oransje vogna og er blitt veldig glad i den blant alle triste og grå vogner i byen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå