Gå til innhold

Jeg føler meg veldig ensom:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne i min 37 uke og føler meg veldig ensom. Savner nærhet og kos av samboern min. Har snakket litt med han om det, men han sier at han er så sliten og så tenker han ikke på det sier han, fordi han vet at jeg har så vondt pga bekkenløsning. Men jeg har fortalt at jeg savner nærhet og kos for det.

Er så veldig lei meg for tiden og gråter ofte før jeg sovner. Noe som virker som om samboern ikke bryr seg om..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Skjønner veldig godt at du blir lei deg og ensom. Jeg er litt i samme situsjon. Har ikke hatt sex med mannen min siden jeg ble gravid og da er det heller ikke noe kos å få. Har prøvd å si flere ganger at jeg trenger en klem og da må jeg nesten tvinge ham.. Jeg trøster meg med at jeg vet at han elsker meg, noe din samboer også garantert gjør. Og så får vi snart enda en liten person som vil forgude oss og elske oss, snart. Vi er jo veldig hormonelle nå og da blir alt ekstra ille.

Jeg kan dessverre ikke gi deg noe råd, men jeg er sikker på at det vil forandre seg så fort babyen kommer og det blir litt lettere for oss å komme nær mannen. Det kan jo være at de er litt redde for å skade babyen også uten at de vil si noe om det. Magen kommer jo liksom mellom i dobbel betydning.. ;) Og så er jo bekkenløsningen er STORT hinder! Jeg kan ikke snu meg i sengen engang for å kysse mannen min god natt.. Masse lykke til med mann og baby!

Skrevet

Stakkars deg! Skjønner åssen du har det. Det er rart med hvor mye kos og nærhet man trenger når man er høygravid og sliter. Skulle gjerne gitt deg en klem jeg!

Syns du skal snakke mer med samboeren din. Min samboer skjønte ikke helt tegninga med en gang han heller, men det var fordi jeg forventa at han skulle se på meg og skjønne hvordan jeg hadde det sånn helt uten videre. Etter at vi snakka litt mer sammen gikk det mye bedre, og nå får jeg kos som bare det.

Jeg har foressten prøvd aromaterapi også. (bare be dem være litt forsiktig med oljene dem bruker, ikke alt man skal smøres inn med når man er gravid) Og det synes jeg var en flott opplevelse. Godt med hudkontakt uten forpliktelser. ;)

Vil bare at du skal vite at du ikke er aleine, mange av oss "bollene" her inne som sliter både med tunge følelser og behov. Håper samboeren din forstår hvordan du har det og steller godt med deg, for det fortjener du, jenta mi. Ikke gi opp, bare husk at mannfolka gjerne er litt treige i oppfattelsen noen ganger. :) Stor og god klem fra meg til deg!

Skrevet

Hei.

Skjønner hvordan du har det.

Min mann har ikke villet tatt bort i meg pga at jeg er så forferdelig varm.

Og jeg savner nærhet og kos veeeeeldig mye, og tror nok jeg er ekstra avhengig nå i svangerskapet.

Jeg begynnte å drømme om sex. Alt dreide seg om sex uansett. Det var jeg med andre menn, damer og også med min mann. Det var min mann med andre og det var andre som gjorde det mens jeg så på.

Dette syntest jeg var helt forferdelig!! Jeg våknet om natten og hadde problemer med å sovne igjen.

Etter noen dager fortalte jeg om drømmene mine til min mann. Forklarte at jeg ikke har behov for selve sexen nødvendigivis, men kos.

Jeg er også plaget med bekkenløsning og synest det er godt med massasje.

Vi kom frem til en løsning med at jeg ligger uten dyne en stund, så jeg blir litt nedkjølt, også masserer han meg.

Så nå får jeg hvertfall LITT kroppskontakt.

Ikke gi opp og snakk med ham en gang til!!!

Lykke til!!

Skrevet

godt å høre at det ikke er bare meg som har sære drømmer=) hehe.. blir skremt noen ganger! heldigvis er mannen min flink til å søke kontakt, men helt erlig.. det blir ALT for mye noen ganger. jeg skulle ønske han bare ville kose en gang.. ikke bare komme å kose for at det skal lede til sex!!!

men jeg sjønner også dere som har det omvendt å synes det er fært! ikke lett å være dame å gravid.. men det er helt sikkert ikke lett å være mann når dama er gravid heller da tror jeg! vi får håpe det går åver etter vært!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...