1609. dvs OVERTID Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 når pakket dere klar bagen for sykehuset? min termin har vært,men ul sier at d er 4 uker igjen..har ikke pakket den enda,burde jeg gjøre det?kan jo skje ganske fort,dette er min andre..
Lilje74 Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Jeg har 18 dager igjen til ul termin. Har ikke pakket baggen ennå, men kommer til å gjøre det i helgen... Legger sikkert en huskelapp i den for alle de tingene som det ikke passer å pakke ned... bara så jeg har kontroll når noe skjer ;-)
Tiddelidu Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Jeg har tre uker igjen til termin, og har pakket sånn delvis. Enkelte ting gjenstår, som undertøy, et par bukser og sånn som jeg fremdeles bruker. Må nok skrive ut lista mi og krysse av etterhvert. Har nok ikke helt oversikten hva som er pakket når jeg får bruk for bagen..
*toppris* Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 etter at eg ble innlagt for å stoppe en eventuell fødsel i uke 29 pakket eg baggen. Det ble gjort med en gang eg kom hjem. Kjøpte t.o.m ekstra tannkost og tannkrem til å ha oppi hvis det sku skje når eg ikke var hjemme. Alt i baggen er altså klart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå