Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på skravlesiden.. SYKT innlegg der

" vi har fått en jente..... fødselhistorie"

Der inne er det ofte syke innlegg.. Håpløst.

Men folk har vel lite å skrive om...

Takke seg til denne debatt-siden :) (må bare innom å titte litt på de andre forumene innimellom)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest den... helt sykt ja...

Men gutten min var 2294 gr og 45 cm lang når han var født i uke 38... Men han hadde ikke fått næring på 6 uker...

Stakkars gutten min, følte meg skikkelig råtten etterpå. Han lå på intensiven i en uke så fikk vi dra hjem... En skikkelig kjempe=o)

Han la på seg 100 gr den 1 uka hjemme=o) Jm ble helt fra seg og over ivrig og glad for at han har fått i seg mat... Ikke så rart det, hadde ikke fått næring på 6 uker...

Dette er sant, ville ikke juge om noe sånt..

Skrevet

Måtte jo bare lese det. Nei så tragisk. Går det virkelig an å bli så dum sier nå bare jeg..... Stakkars jente!!!

Skrevet

Hun hadde sikkert behov for oppmerksomhet. hmf..Og når faren til ungen døde for sju mnd siden, i januar (noe som svarer til en termin i sptember/oktober) , hvordan kan han være far til en unge som skal fødes i nov? Merkelig.. Ja hun vil sikkert ha oppmerksomhet.

Skrevet

Hei

noen som kan kopiere adressen til dette innlegget

Ble nysgjerrig jeg nå, finner ikke innlegget på skravlesiden

Skrevet

Måtte gå inn på skravlesiden og sjekke. Noen har fritidsproblemer altså! Virker som det er en person som utgir seg for å være to forskjellige. Sykt ja!

Skrevet

Er ikke første gang det blir lagt ut merkelige og lite troverdige innlegg. Gidder ikke svare en gang. Det er jo kun oppmerksomhet den/de ønsker, og det får den/de i bøttevis...

Skrevet

Nå ble jeg også forveten. Hvilket innlegg er det? Overskriften?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...