Gå til innhold

August: Synes snart alle har født her nå! :-)


Ceci og prinsen.

Anbefalte innlegg

- Ihvertfall utrolig mange av de jeg har prata med her inne de siste månedene! Er så koselig å se, ene dagen er de her, så stille noen dager, og så tilbake for å fortelle om fødselen og navnet på babyen. Er så "rart" å plutselig ha et navn å forbinde med den lille vi har ventet så lenge på, og snakka så mye om.

Heldige er dere som er ferdigfødt! :-)

 

 

- Er det andre igjen her som fortsatt venter?

Jeg har termin i morra, men har ingen tro på at det setter igang med det første. Vet jo likevel at det kan komme som lyn fra klar himmel, så jeg håper jo noe skjer i helga da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Jeg er også fortsatt her. Er innom å titter litt på disse sidene stort sett hver dag. Begynner også å kjenne på at "alle" føder nå, og gjerne litt før termin... Jeg også vil!!! :o) Har termin til onsdag og har stadig noen småvondter, men ikke noe å skrive hjem om... ;o) Prøver å tenke på alt mulig annet enn fødsel, for da skal det jo skje sier`em... Ble forresten spåd at jeg skulle føde 19. / 20. av ei på DIB, vi får se, vi får se...

Fortsatt god helg til alle fødeklare! :o))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg og :-)

Jeg sitter her og drar i brystvortene for å prøve å få rier, hehe. Har også hatt sex i ettermiddag, og satser på en gang til før jeg sovner, så håper jeg fødselen starter i morra!!! :-)

Ja, hva man ikke gjør for å få fortgang i sakene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja synes også *alle* føder, og helst før termin..

 

Så sitter jeg her da, og ikke kjenner noenting..

Har også termin i morgen:)

 

Håper vi snart får vondter vi også!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke født =(

 

Så her er vi i alle fall noen som fremdeles venter!

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vente vente.. det e virkelig kjedelig, å det tar så ekstremt mye tid.. trur e må ha litt sex etterpå, har dusja i varmt vann, gått mye, bringebærkapsler. meen men.. har termin på fredagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...