Gå til innhold

September: Trenger et godt råd..............


KaHen*mamma til Robin*

Anbefalte innlegg

Jeg har så innmari vondt i ryggen....er i uke 36 og er så plaget med vondt i ryggen at jeg hverken føler for å sitte eller ligge...Så pass at eg lurer på kordan eg skal holde ut di siste ukene...Noen andre som har det sånn og kanskje har et lite tips?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg pute i ryggen...hjelper faktisk..for jeg vet akkurat hvordan du har det...hjelper også godt med å legge varmepute/varmeflaske der det gjør vondt..litt "harde" strykninger i ryggen er også godt=) håper noen av tipsene hjelper..og når du skal ligge..ligg på siden..kanskje den ene siden er bedre enn den andre..?Her er det bare å prøve seg frem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville bestillt meg time til kiropraktor. evt. fysioterapaut etterpå. Har prøvd dette selv i samme rekkefølge. Husk at du trenger ikke henvisning fra lege for å bestille time hos kiropraktor.- Så ring i morgen...det anbefales. Det er ikke farlig, og de er veldig forsiktige:))

Hadde selv stooore problemer, spesiellt med å sitte, ikke ligge.

Nå, etter 4 beh. hos kir. og 3 beh hos fysio er jeg nesten kvitt alle problemene. Smertene mine satt spesiellt i ryggstrekker hø. side.

Lykke til:)))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...