KaHen*mamma til Robin* Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Jeg har så innmari vondt i ryggen....er i uke 36 og er så plaget med vondt i ryggen at jeg hverken føler for å sitte eller ligge...Så pass at eg lurer på kordan eg skal holde ut di siste ukene...Noen andre som har det sånn og kanskje har et lite tips?????
**Andrea** & Lille Konrad :) Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Legg pute i ryggen...hjelper faktisk..for jeg vet akkurat hvordan du har det...hjelper også godt med å legge varmepute/varmeflaske der det gjør vondt..litt "harde" strykninger i ryggen er også godt=) håper noen av tipsene hjelper..og når du skal ligge..ligg på siden..kanskje den ene siden er bedre enn den andre..?Her er det bare å prøve seg frem!!!
happy :)) Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 jeg ville bestillt meg time til kiropraktor. evt. fysioterapaut etterpå. Har prøvd dette selv i samme rekkefølge. Husk at du trenger ikke henvisning fra lege for å bestille time hos kiropraktor.- Så ring i morgen...det anbefales. Det er ikke farlig, og de er veldig forsiktige:)) Hadde selv stooore problemer, spesiellt med å sitte, ikke ligge. Nå, etter 4 beh. hos kir. og 3 beh hos fysio er jeg nesten kvitt alle problemene. Smertene mine satt spesiellt i ryggstrekker hø. side. Lykke til:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå