Gå til innhold

Et kjempe tips - til alle med små trange bad:))

Anbefalte innlegg

Mulig dere vet, men jeg skriver alikevel...

Jeg har det "problemet" at badet er lite - et fint bad, men lite... Så bading av babyen har vært kronglete! Badebalje inni dusjen og alt det fører med seg:)

Jeg fikk i dag kjøpt meg en dusjstol for babyer!! Genialt:)) Hun er 8 mnd og sitter da stødig... Stolen er like høy som de vanlige stolene til bord og er av plast.

Så der satt hun da så skjønn og dusjet, smilte og kosa seg:) Utrolig enkelt... Hår og kroppsvask ble plutselig mye enklere og bedre for ryggen.

Heretter blir balja brukt til kos og lek med vann...:))

Tannpussen er også sååå mye enklere med den stolen.. Hun sitter da foran vasken og speiler seg *hehe*

Vår stellesituasjon ble plutselig en del enklere:))

Hilsen

Fortsetter under...

Jeg skal komme tilbake med mer info:) Har ikke i hodet og er ikke så god på nett...

Og til anonym: mulig det vil bli enkelt å sette henne i dusjen når hun sitter selv, men før hun gjør det er denne stolen genial... Å noe av poenget er å slippe ned på gulvet - hvertfall for min del også løser den fler "problemer" på samme tid:)

Den består av 1 enkelt jernstativ med en stolformet "boks av plast" plassert i stativet. Går helt fint inn og ut av dusjen (hmmm, vanlig åpning på dusj)

Jysk har hatt/har? til en rimelig penge:))

Annonse

Nedentilvasken må jeg ta på stellebordet... Men det er greit syns jeg... Men jeg vil si det er en suksess! Hun storkoser seg i stolen og elsker dusjstrålen:)) Også slipper man være redd for å glippe i dusjen! Hun er trygg i stolen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...