Gå til innhold

Angrer på vognen je ghar kjøpt.....åååh...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en speedi for 3mnd siden....Er ikke fornøyd, er jo nesten umulig å få opp ryggen mens jenta ligger i vongen, brei,ikke demping på hjulene, ser for meg at den blir lett å trille på vinteren...

Tror dere den blir lett å selge?

og vilken bør jeg heller kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig da. Ikke gøy å gå rundt å være misfornøyd. Men du kan jo søke på speedy på Finn og se om det er noen som selger dem, og evt hvor mye de skal ha. Det koster jo ikke med enn 25 kr for 60 dagers annonse der, så det er verdt å prøve.

Skrevet

Tror ikke den skal bli veldig vanskelig å selge. Solgte min iløpet av to uker. Men den var helt ubrukt, var for kort til sønnen min.

Vanskelig å anbefale ny vogn, men finnes flere lette og gode 3-hjulinger. Har selv one tree hill urban jungle og er VELDIG fornøyd med den. Har også hørt mye bra om easywalker, og den nye easywalker sky ser kjempegod ut.

En venninne av meg har phil & teds e3, og dette er også en super vogn- den kan man også kjøpe et ekstra sete til om det kommer flere barn og man har den komplette søskenvogn. Ellers er den kjmepelang i ryggen og veier kun 7 kg som singelvogn.

Alle disse vognene jeg nevnte nå er lette vogner (oth uj 10 kg-easywalker 7 kg - easywalker sky 8 kg), har svingbart forhjul som kan låses og er ikke like breie som speedi.

De har ikke demping på hjulene, men sittedelen henger på understellet, så du får en hengekøye effekt og dermed super demping for barnet.

Barnet kan kun sitte vendt fra deg, samme som speedi.

Kan også sjekke ut tfk twist (denne er stor og god i sittedelen, men ganske tung- 14-15 kg), mange som er fornøyd med den.

Hører også veldig mye bra om traxx marlin - denne er rimelig-rundt 3000 tror jeg, har ikke 360 grader svingbart forhjul, men bøyer seg/svinger litt til sidene ved behov.

Av de vognene som har vendbar sittedel og svingbart hjul kan du ta en titt på teutonia spirit S3, herqules raptor 3, hartan skater (husker ikke modellen), jane slalom, bebe confort high trak (veldig god men dyr). Vet iallefall at de to første er ganske tunge i forhold til de jeg nevnte over.

Skal du fortsatt gå for en quinny vogn er quinny formula et bra valg, men den er like brei som speedi og tyngre. Disse poduserers ikke lenger, så må kjøpes brukt.

Skrevet

Gi Speedien litt tid. Jeg kunne ikke fordra min heller rett etter jeg hadde anskaffet meg den, men nå synes jeg den er ganske digg, tar liten plass og er lett å trille. Jeg løste rygg problemet med å kjøpe en stropp på mekk /clas olsson til å heise opp ryggen med.

Skrevet

Synd du ikke ble fornøyd med vogna!

Kan iallfall anbefale TFK Joggster Twist, den er kjempegod å trille. God plass til småen også, med pose også. Veldig lett å regulere rygg, og lett å slå sammen. Den veier ca 13 kg, tar liten plass sammenlagt, iallfall når man er vant med en firehjuling fra tidligere.

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for :o)

Skrevet

Easywalker sky! Veldig fornøyd med denne.

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg kjøpte quinni freestyle 4 hjuling og den er bare så god å trille.Myk og lett i ujevnt terreng. Kjøpte den i sverige for 1900 og norske ble det billigere. Så på nette finn at noen skulle selge en slik en for nesten 3000 så kan anbefalle sverige for de som har muligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...