Gå til innhold

Reagerer babyen deres på reker?

Anbefalte innlegg

Har ikke turt å spise det, da hun reagerer på mye. Har reflux og Kiss, så det har liksom vært nok :) Men er bedt bort på reker neste helg, og da lurer jeg på om jeg skal prøve... Hun er da 4 mnd.

Reagerer deres baby på det? Hørt at mange reagerer på det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5980513-reagerer-babyen-deres-p%C3%A5-reker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er kjedelig å sitte med venner og spise reker hvis du har i bakhodet at snuppa kan reagere på det.. Sånn gjorde iallefall jeg det.. prøvde en skive med reker en kveld og sjekket reaksjonen..

Håper hun ikke reagerer, så du får en koselig kveld! :-)

Jeg har ikke turt å prøve det mtp allergi :(

Kjenner flere med unger som har reagert kraftig på det, så jeg venter til neste sommer med skalldyra ;)

Men det er jo kjedelig å ikke få spise da, når dere er innvitert bort! Kanskje du kan pumpe ut melken, og kaste den - for å være på den sikre siden, dersom du bestemmer deg for å spise reker?

Annonse

Gutten min reagerer ikke på det. Var veldig spent første gangen jeg skulle spise reker jeg også, siden han har hatt sterk kolikk. Men det gikk helt fint..og jeg har spist det flere ganger etter den gang. Han var forresten ca. 5 mnd. første gang. Og jeg tror det har litt å si at de er noen mnd. siden de tåler mer da:) Så det går sikkert bra, siden jenta di er 4 mnd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...