Gå til innhold

November: Osterøy??


moder3

Anbefalte innlegg

Heisan! Du med term 26.nov.. Det var jammen godt gjort, eneste grunn til at jeg åpnet bergen-lenka var at jeg tenkte å sjekke om det var noen osterøyinger der.. og så var det 1 av 2. Hehe. (Selv er jeg kommende osterøying..:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det var ikke det=) Har termin 6.nov, flytter ikke til Osterøy før om et par år pga studiene da, men forloveden min bor der. Så det blir nok at vi kommer til å være der en del før jeg flytter også.. Hvor på øya holder du til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, valestr.fossen der og? :) Jeg bor i Levanger (er herifra), studerer i Steinkjer, multimedieteknologi.. Hva gjør du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag sykemeldt fra skole ass jobben, Så nå sitter jeg m vondt i bekken, bimmer og spiser chips:) For et liv.... he he.Nederlag det og ikke klare jobben, men får jobbe meg gjennom det og heller ta hensyn til meg selv og familien:) Du da, er formen bra? skal du føde i steinkjær el kommer du til bergen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, har tatt meg "fri" i dag jeg og, men det er pga at jenta mi på 2 var sjaber i gårkveld/natt.. Men i dag var hun i storform igjen, så nå er hun en liten tur i barnehagen. Skal snart hente henne igjen. Er ikke spesielt plaget (enda i alle fall), annet enn at jeg får litt ilinger i ryggen innimellom, og blir veldig sliten i kroppen av å stå eller gå mye da.. Det blir vel fødsel på Levanger sykehus ja (på hjemstedet, det er ikke noe sykehus i Steinkjer). Tryggest på en måte å være der en er kjent, i en sånn situasjon.. Har du og flere barn fra før? Er du 74-modell forresten (ettersom det står 32 i nicket..)? I såfall samme år som forloveden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 74 mod ja.. Kanskje eg veit kem det er da:) Har tre fra før så kroppen min trengs etter jobb også for å si det sånn::)) Tøff du da som er gravid student med en liten utenom.. Hmmmmm nå lurer eg veldig på kem du/de er?? hi hi nyskjerrig no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, såpass ja! Da må du jo unne deg å være litt hjemme, mer enn nok å gjøre med mange små!! =) Ja kan vel hende du kjenner han da, Solberg sagbruk, sier det deg noe? Jeg vet sikkert ikke hvem du er, men kan jo hende du vet av meg kanskje, hvis du kjenner ham? (har forstått det som at det er en slik at det er lett å få med seg sladder på dette stedet, hehe) =) Jeg var på øya i hele sommer, hadde to ukers vikariat på kjøkkenet på Osterøytunet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit godt kem han er, men kan ikke huske å sett deg i sommer.. Artig! Gjekk på ungdomsskolen med han, og mamma var venninde med svigermora di når vi var små:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ijæn! =) No har æ besøk av min kjære, hain lure litt på kæm du kain vær og? Koss går det med bekkenet forræsten, my plaga? Vi kom nettopp heim fra Namsos no, har vorri på lørdagstur, koselig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. Bekkenet er så som så, har hatt ei travel helg med bursdag og fotball cup. Blir så mykje trakking sånne dager:) skal kvile i morgen!

Tenker han lurer no ja... Tja noen hint kanskje.. navn begynner på T

Er fra Haug.. Skole.. Tar han denne??? he he

Hatt ei fiin helg med besøk du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan! :)

Joda, tror han fant ut av det nå hvem du er. Gikk i parallell-klassen? ü

Hadde ei kjempefin helg, så trist å sende han avgårde på flyplassen og bli alene med lillejenta og magen igjen..:(

I tillegg gikk jeg på vekta i dag og så at den viste 2+ bare siden fredag!! Sykt.. Blir litt deppa da ja..;(

Ingen mer sjokolade før lørdag! :P

Menmen.

Ellers da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner godt at det er vanskelig å sende han avgårde.. uff:) Vekta viser vel bare at du har hatt ei knallfin helg:):):) Vel fortjent! Vi trenger vel litt fett til vinteren vel..thihi. 10kg pluss her så matlysten er upåklagelig::) Er hjemme ennå, bekkenet er så som så. hjelper iallefall og ta det med ro. Eg gjekk i b klassen, så det stemmer: Artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Står til i dag da?

Jeg går og gleder meg sånn til helga, da får jeg besøk :)

Hvordan går det med magen da, mye liv?

Her sparker det så mye, kan ikke huske det var like mye aktivitet da jeg gikk med mi første! Så lurer på om dette kan være gutt..;)

Spennende ja, det nærmer seg november nå..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. Går no her og trakker..:) Prøver å gjøre noe fornuftig når jeg er hjemme. i dab ble det til en kvil.. Får snart besøk av ei venninne som har fått baby, som foresten har gått i klasse med din kjære i ni år. Ho heiter Mar.. Ellers har det vert mye liv i magen, fra fre til i går har det nesten vert i et sett, lurer på om han har holdt på med snu opperasjon:)

No er det stille så regner med han tar igjen litt søvn: Godt å kjenne liv!!

Er fjerde gangs men like fasinert av livet i magen:):)

Stor spenning når du ikkke vet hva dere får? Det er første gang jeg vet kjønn.. Artig det og.

Lykke til med besøk! regner med det er din kjære som kommer??

 

Snax:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, koselig med babybesøk da:)

Joda, er nok min kjære som kommer ja:)

+ foreldrene hans, som aldri har vært i trøndelag før, så da blir det trondheimstur på fredag. De kommer i morgen kveld, og jeg har fri på fredag så.. Blir vel kjekt.

Det er gutt du bærer på denne gangen, såvidt jeg forstår?

Hvis du har jenter fra før, merker du om det er forskjellig fra jente - til guttesvangerskap?

Jeg visste ikke kjønn sist heller, men da "VISSTE" jeg at det måtte være jente likevel, så handlet inn masse kjoler og rosa..:P

Denne gangen har jeg hele tida sagt gutt, men er ikke like sikker på magefølelsen min som jeg var sist..

Dvs; no shopping yet..;)

Kjøpte blå vogn da, men det spiller jo ingen rolle om DEN er blå, det er jo "lov" enten det blir jente eller gutt..:D

I morgen har jeg legetime, det kan jo bli interessant..

Magen har vokst kjempemye siden sist, ligger sikkert langt over kurven på diagrammet..:P

Hadde egentlig time forrige tirsdag, men presterte å glemme det, så nå er det nesten to mnd siden jeg var på kontroll!

Hvordan er det å være fjerdegangsn gravid, med tanke på fødselen? Gruer du deg, eller har du hatt greie opplevelser så langt?

Det svinger litt her, plutselig får jeg skikkelig panikk, men det går fort over.. Både gruer og gleder meg. Hadde en veldig ok fødsel sist da.

Men jeg merker at jeg begynner å tenke på det mer etterhvert nå ja, som det nærmer seg..:/

Vi hørest! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen.

Kjekt med besøk ja, det kan eg tenke meg!! Svigermor er student i trondheim så me kan låne hybelen når vi måtte ønske det.. Tenkte å ta en liten tur å hilse på familie(sambo er fra tr.h) i løpet av høsten. Koselig by!

Formen er opp og ned, var på kontr i går.. Alt vel:)

Ser ik fram til fødsel men samtidig tenker eg at eg er ufattelig heldig så får lov å oppleve det igjen! De andre har gått rimelig greit..

Har snart to av hvert kjønn, forsjellen er at eg bærer guttene høyere og blir tidligere stor. Visste ikke hva de tre første var. Tok feil første gangen ellers har eg hatt rett på "magefølelsen"

Du får storshoppe et fødsel, håpe du er i form til det:):) Viktig!

hvordan gikk det på kontroll i dag da?

Du må ha ei fiiiin, fin helg og kos deg!

Snax:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...