Molait Skrevet 19. august 2006 #26 Skrevet 19. august 2006 Har bare B selv. Gubben har mc og. Hadde ikke orka tanken på å ikke ha lappen. Er vel hva man er vant med, men kollektiv i Norge er jo en vits!! Skal selv og ta mc etterhvert. Blås da i masinga. Ta den når du selv vil, er jo du som skal betale og kjøre opp, ikke de.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 19. august 2006 #27 Skrevet 19. august 2006 Jeg tok den nå for en måned siden, innså at jeg måtte ha den siden vi bor på landet. Men har ei venninne som snart blir 26 og som egentlig ikke har kjent noe behov for den enda. Er også ganske pysete i trafikken. Kjørelæreren min måtte tvinge meg til å kjøre i 80 de første gangene:-) er 22 forresten
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 19. august 2006 #28 Skrevet 19. august 2006 Jeg har lappen. Paps kom hjem en dag da jeg var 18 og sa at han hadde meldt meg på teorikurs! He he, jeg trengte et tupp bak, for å si det sånn. Men i ettertid har jeg vært overlykkelig over å ha lappen og bil. Stor frihet, og jeg liker meg godt bak rattet! Så takk, pappa! He he.....
Septembre80 Skrevet 19. august 2006 #29 Skrevet 19. august 2006 Tok lappen for et år siden. Jeg var livredd og med en gang jeg hadde tatt den lot jeg være å kjøre mer. Det var jo så skummelt å skulle kjøre uten kjørelærer. Være ansvarlig helt alene. Men så kjøpte vi bil for noen måneder siden og jeg bestemte meg bare for at jeg skulle bli en god sjåfør til babyen kommer. De første turene var et mareritt og flere enn en gang gråt jeg av frustrasjon bak rattet.,Men så ble det fort mye bedre!!!! Nå to uker før termin elsker jeg å kjøre. Er ikke redd mer og kjører gjerne en tur bare for å kose meg. Det kan være skummelt som bare pokker i begynnelsen... Men tar du den vil du nok ikke angre et sekund.
Lois Lane Skrevet 20. august 2006 #30 Skrevet 20. august 2006 Ja vi har begge lappen. Kunne ikke klart meg uten. Jeg har veldig lang vei til jobb + jobber skift. Har to biler. En jeg kjenner var veldig redd for å ta lappen, og var også veldig redd for hva andre ville si hvis hun strøk på oppkjøringen . Så hun tok lappen i hemmelighet
RundLurt? Skrevet 20. august 2006 #31 Skrevet 20. august 2006 jepp, her kjørte vi begge opp til 18 års dagen gitt:-) Mannen tok traktorlappen til 16 års dagen da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå