Gå til innhold

Har alle dere lappen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke jeg desverre..Begynte på den engang, men ga opp. Er så pysete i trafikken. Er 27 år. Men har jo innsett nå i graviditeten at jeg må ha den. Er så mye dårlig, og klarer ikke ta buss. Avhengig av at noen kjører meg..Så bor vi ikke kjempe sentralt heller, så blir tungvint etter babyen er født også..Men orker ikke tanken på å begynne..Uff..Alle maser om at jeg må ta den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei kjære du!! Jeg venter mitt trdje barn, min samboers første. Jeg er 31, han blir 32 i desember...og hos oss er det han som ikke har lappen. Driver riktig nok med oppkjøring, men han er nok ikke altfor motivert...så jeg har sagt at han må vente til han selv ønsker det, og ikke høre på andre sitt mas. Jobber ved en trafikkskole selv, så jeg vet at mange blir stressa av mas. Gjør det du føler for, lykke til!!

Skrevet

Er 27 og har hatt lappen i 8 år. Veldig glad for at jeg tok den, og jeg fikk den gratis av foreldrene mine. Er avhengig av bil, ihvertfall nå som jeg skal bli tobarnsmor:)

Skrevet

Jeg har ikke lappen, jeg heller. Er 25 år, og vet jo at jeg må en gang, men herregud som jeg gruer meg!

Og ja, det er fælt når alle maser....

Skrevet

jeg er 23...har ikke lappen....kommer nok aldri til å ta den heller for jeg er suuper pysete i trafikk!

mannen min har heller ikke...men skal begynne å kjøre opp nå....

heldigvis bor vi sentralt så det har gådd bra til nå...men blir godt når han får den siden det blir to barnehager å levere å hente i etterhvert...

Skrevet

Har heller ikke lappen............... venter nr 2 nå.......... Vi bor passe sentralt i trondheim så det gjør det enklere å ikke ta den også da;)

Skrevet

Vel har ikke lappen jeg heller men satser på å få tatt den i nermeste fremtid...Men det koster jo så mye...

Skrevet

Hei!

Har ikke lappen jeg heller.Men har ikke mye igjen da.

Men etter et par stryk på teorien ,nye regler og BL ble det stopp:p

Dyrt er det også!

Jeg skal nok ta den,EN gang......

Ta den når du føler deg klar! :)

Skrevet

Jeg tok lappen for noen uker siden jeg!! ;) Er i uke 33 og syntes det var litt slitsomt, men selve oppkjøringa gikk fint og nå har vi kjøpt oss bil også. Må si jeg er sjeleglad for at jeg har gjort det.

Skrevet

Kommer fra bygda, så selvsagt har jeg lappen. Men har ikke bil, så det blir skjelden kjøring. VI har valgt en billøs tilværelse. Og det er jeg stolt av! Er selv 38, har hatt lappen i 20 år.

Skrevet

Jepp, bor på bondelandet og her må en bare ha lappen hvis en skal komme noen vei :) jeg tok lappen mens jeg var gravid sist og det var virkelig ikke å anbefale..... var uoppmerksom og grein for den minste ting!!

Skrevet

Her har vi lappen ja :)

Skrevet

Ja, det er et must ; ))

Hatt den i 10 år, siden 18-årsdagen...den er flittig brukt!

Skrevet

Jeg har lappen,ja. Men ikke bil... :)

Skrevet

Flere lapper:)

KJørte opp til mc da jeg var 16 og 18 og gikk automatisk opp til tung da jeg var 20..

Og bil kjørte jeg opp til da jeg var 22... I år blir jeg 26 så jeg har kjørt en stund ja...

Skrevet

Er 25 og har hatt den siden jeg var 18 :-)

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den da. Men har blitt trasige dager!

Skrevet

Jeg er 32, oppvokst i Bergen sentrum og har aldri hatt lappen. Føler på meg at det snart er på tide, men har ikke tatt meg tid eller råd til det ennå. Sambo har lappen og vi har bil, så det er jo noe...

Men nå har en kompis blitt kjørelærer... Og vil bytte tattooer mot lappen, så da blir det vel en rå med meg også. Etter at magen er borte. Orker ikke å prøve meg på lappen som gravid.

Skrevet

oppvokst i utkanten av mindre by og startet karrieren med å kjøre traktor da jeg var 13.. HAr hatt bil lappen siden jeg var 18 og vet ikke hva jeg skulle gjort uten, enda jeg har bodd i by mye også. Buss er ikke noe for meg, kommer jeg aldri frem, og håpløst å handle noe som helst jo.. Sjeleglad for det, for tror jeg hadde vært kjempepyse om jeg skulle begynt å kjøre først nå enda jeg "bare" er 25....

Skrevet

Jeg har ikke lappen.. =( ønsker meg den, men det er jo så innmari dyrt! også så krevende!

Skrevet

Jeg er 32 å¨og tok lappen 10 dager etter min 18 års dag. Pappa betalte halvparten. Men med årene hat jeg tatt resten av 'bokstavene' på lappen så nå kjører jeg alt fra tung motorsykkel til trailer. Og har til og med prøvd meg på snøscooter. Det var sabla gøy enda jeg ikke kjørte selv!!!

Skrevet

Hei.

Jeg tok lappen i januar og da var jeg 33 år og litt gravid (fant det ut et par uker etterpå). Så mitt råd er det aldri for sent å ta lappen.

Lykke til =)

Skrevet

vi har lappen , begge har hatt den siden 18års dagen:-)

fin bil har vi ogå, når vi kjøpte den tenkte samboeren på en stasjonsvogn men det ville ikke jeg ha!! det er så A4!

Skrevet

Nix,har ikkje lappen.Og veit ikkje når tid og om eg kjem til å ta den heller.

Grunnen til det er at eg aldri har kjørt bil,og tør heller ikkje å kjøre.For er fryktelig redd for å gjer en feil i trafikken.

Mange som masa på meg,og det gjer meg berre utrulig sint.Til og med typen masa på meg om det.Men har klart meg såpass lenge uten lappen,så får eg sjå kor lenge eg kan fortsette å klare meg uten. Nemlig!

Skrevet

Å ta lappen er noe av den beste ivesteringen jeg har gjort, angrer ikke på det nei. Jeg er 31 år har hatt lappen i 6 år ca. Alt blir liksom litt lettere. Lykke til håper du får tatt lappen , du kommer ikke til å angre på det.

Skrevet

Ja,har lappen,hadde ikke klart meg uten!

Er 29 år,har hatt lappen siden jg var 20..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...