L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Jeg ble gravid og fikk rett tremin... men det ser nå ut som at jeg har mistet bebien min i en SA. Skjedde på ferie nå for noen uker siden da vi var i Tyrkia... Kan du se om jeg har mistet/evnt hvor fort jeg blir gravid igjen? Mulig termin... MÅ bare si jeg beundrer deg, og ble ikke overrasket når legen fortalte meg den terminen jeg skulle ha, for jeg har tro på deg;) Fødselsdatoen min: 160387 Hans: 310883 TUSEN TAKK;) setter sinnsykt stort pris på det!!
nattinatt Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Hei vennen Og tusen takk for de fine orda.Er du heilt sikker på at du har mist?Har du vært på UL?Får opp at det gjerne er ei lita spire i kroppen din fortsatt eg.Vist ikkje det,så er du snart gravid igjen.Men kan du ikkje kjøpe deg ein test å sjå igjen?Vart litt usikker eg no altså..Klem
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2006 Hei=)) Tusen takk for svar! Nei har ikke vært på ul, men har liksom ingen gravid tegn lengre=( men det kan også være psykisk selvsagt! Legen sa at hun ikke kunne sende meg på ul før den datoen jeg muligens skulle være 4,5 mnd på vei... Skikkelig kjipt for oss, vi går jo nå å lurer... men bare føler på meg at noe er "annerledes" uten at jeg kan sette fingern på det... Håper selvsagt at jeg fortsatt er gravid, men en gravid test ville visst slå ut uansett sa legen siden jeg fortsatt har HCG i kroppen... Får du opp at jeg ER gravid eller?=) Må bare si at du er super flink, og stå på videre;) Du tente iallefall et lite håp hos meg og min kjære;) ( evnt om fremtidig barn) Forresten (ikke meningen å mase altså) men du sa at du fikk opp 2 gutter og 2 jenter, og første var jente... Kan du se hvilken rettefølge de kommer? Bare nysgjerrig... Hilsen fan av nattinatt=)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2006 opp på topp=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå