Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 er ganske lei av anonym jeg....=) Flere? Sure innlegg, støtende innlegg, og angrep på enkeltpersoner. Av og til skulle jeg ønske vi kunne sparke ANONYM i ræva! Haha! Ellers er d en fin fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) *gliiis* Klæm!
Mille-k Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Joda, enig i at enkelte innlegg av anonyme er negative. Men har forståelse for at man av og til har behov for å lufte noen tanker uten å blottlegge seg for alle. Noen her inne kjenner hverandre personlig og det er kanskje ikke alltid så kjekt å vise hvem man er da.
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 18. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2006 ja skal man ta opp noe personlig skjønner jeg det godt.. f eks plager osv. MEN for å hetse andre...thats just stupid :-P
Thea kom 25.11 Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Enig så enig.. Hvis man absolutt skal hetse noen å være frekk burde man ihvertfall være tøff nok til å si hvem man er.. Hvis ikke blir det bare barnslig.....
Hanne og jentungen Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Veldig enig i at de aller fleste anonyme innleggene er fryktelig irriterende. Noen derimot forstår jeg, hehe, det kan være greit å være anonym når man skal stille veldig pinlige spørsmål f. eks. De som bare slenger dritt er jeg derimot drittlei...
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Jeg skj0nner at enkelte vil vere anonyme naar de skal sp0rre om ting eller fortelle noe de ikke vil at alle skal vite kommer fra dem. MEN det er 1 anonym her inne (hvis ikke flere) som signerer med anonym bare fordi det blir slengt dritt osv. Virker som om denne personen/personene bare gaar inn her for aa rakke ned paa personer osv. Har gaatt igjennom forumet naa, og ved flere anledninger er det poster fra anonyme bare for aa slenge dritt, og som ikke innerholder noe saklig. Virker som om det er noen her inne som er veldig bittre og som kjeder **** av seg, og derfor slenger piss bare for aa provosere og saare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå