Snooopi Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Det er vist ikke meningen vi skal få noen "barn" i år..
Spira Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Næmen Snoopi da, det er skikkelig urettferdig. Skulle gjerne hatt en hund eller noe sånt om dagen jeg også som et lite substitutt, men jeg er allergisk for alt som er av dyr så det går jo ikke. Det skal ikke være enkelt...... Sender deg en stor klem jeg!
*sommer* Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Ville bare gi deg en trøsteklem -- det er så forferdelig trist når søte små nøster dør. Føler med deg :-/ Klem
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Å nei så trist!! Hadde blitt helt knust jeg. Var kjempebekymret for katten min i går så jeg dro til dyrlegen. Heldigvis var det bare ett sår i foten etter ei klo. Var kjemperedd for at det var huggorm-bitt for foten var kjempestor. Ble skikkelig redd for at jeg skulle miste min kjære pus også. Hadde en MA for 2 uker siden og sliter fortsatt. Så jeg forstår godt at du blir skikkelig lei deg for at kattungene ikke overlevde.
*Lenn* :-)) Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Huff stakkars deg.....og stakkars kattunger og ikke minst kattemor..... Tenk så vondt for henne...... ingen av barna som overlevde.......... God klem fra
Paddelora Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Huff, vennen!!! Her kommer en stor trøsteklem fra meg!!!!!!
Snooopi Skrevet 19. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2006 Takk jenter! Dere er så gode å ha... og pusemor har det fint!
finetine Skrevet 19. august 2006 #8 Skrevet 19. august 2006 Så trist:(. Sender en klem over til deg og kattemor. Klem
Snooopi Skrevet 19. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2006 Lille puseklumpen min har født 2 døde til i dag, og det er fortsatt en klump igjen i magen... Det ser ut som at hun har parret seg med noen dårlige gener...
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 19. august 2006 #10 Skrevet 19. august 2006 hei hei ville bare sende deg en stooooor *trøste*klem! får håpe hun finner en med gode gener neste gang!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå