Gå til innhold

hm...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var ganske lenge på "bli gravid" forumet med blandede følelser...Men noen ganger fikk jeg viktige svar på saker jeg lurte på. På sett og vis lengtet jeg inderlig etter å komme over til dette forumet. Ikke fordi jeg behøver forumet så veldig, men fordi jeg lengtet etter at det skulle klaffe. Men nå tror jeg at jeg velger å gjøre som sist jeg var gravid. Ligge unna hele barnimagen siden...

Ikke vet jeg hva det er. Om folk plutslig får hissige hormoner i kok her inne, men det er så lite saklig info og så mye angrep og bråk at jeg kjenner at jeg klarer meg uten dette forumet.

Logger vel inn igjen på "bli gravid" om det skulle gå feil denne gangen også. Men går det bra tenker jeg å nyte lykken...

Lykke til alle dere nygravide. Ofte går det veldig bra når man er gravid. Og man får møte det lille miraklet som et mennske er.

Går det feil så tillat deg å gråte. Så prøver du på nytt.

 

Varm adjøklem til alle dere som ikke er sinte her inne:-)

Ha et vakkert svangerskap.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender en adjøklem til deg også...

 

Jeg synes også at det er mindre koselig på 1. tri enn på bli gravid, men det får jeg bare akseptere..

 

Nå skal jeg ikke begynne med en diskusjon her inne, men jeg forstår begge parter. Jeg fofrstår dem som ønsker alle innleggene om MA/SA bort i et annet forum samtidig som jeg forstår at det er her inne de hører hjemm.

 

Nå er jeg ei som tar dagen som den kommer og er ikke redd for å miste før det eventuelt skjer. Skulle jeg miste er det ingenting jeg kan gjøre fra eller til uansett så hvorfor bekymre seg??Har likevel tenkt å be legen om tidlig ul, etter 8 fullførte uker. Leste nemlig sist jeg gikk gravid at hvis hjertet slo etter 8 fullførte uker så var den største risken over...

 

Du får ha et godt og smertefritt svangeskap og du er hjertelig velkommen tilbake når du er i 2. tri. Får håpe det blir bedre stemning der...

 

Sender deg en god klem!

 

Rose 5+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...