mliz Skrevet 18. august 2006 #1 Del Skrevet 18. august 2006 jeg er i uke 16, og venter nr.3 (8 år siden sist..) men livmor hverken kjennes eller synes godt..., men at magen er oppblåst er det ikke tvil om. Kjenner tydlig liv der, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 boys & now pink Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 Hei... Jeg har det som deg. Kjenner ikke livmoren, men er oppblåst osv. Jeg har fått vite det er fordi livmoren min vender bakover. Kan det være tilfellet med deg kanskje??? Uansett, gratulerer med lite nurk i magen. Gleder meg til jeg kjenner sparkene... (15 uker med nr 2) Håper det ikke er lenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #3 Del Skrevet 19. august 2006 Heisann. Har samme jeg. Har fått mage, men når jeg ligger på rygg er det helt flatt forruten når blæra er full:) Venter nr 3 og er 15+3. Fikk tidlig mage med nr 2, men med nr en vistes det ikke før jeg var ca 5 mnd på vei. Legen sa at livmora lå bakovervendt, men jeg lurer på om dette er noe som forandrer seg fra svangerskap til svangerskap? (Fikk sent mage med nr 1, tidlig med nr 2) Er 5 år mellom nr 1 og 2 og 3 år mellom nr 2 og 3.... Kjenner ikke noe liv enda da. Gleder meg masse til første sparket:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mliz Skrevet 19. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 19. august 2006 Må være noe dette med bakover-vendt livmor, kanskje ja... men det som er litt rart, eller morsomt, er at jeg har hatt to HELT forskjellige sv.skap ift mage, utseende osv, og fikk jenter begge ganger. Sparkene dukker opp når du minst tenker på det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kromis Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 jeg fikk også beskjed om at jeg har bakovervendt livmor før første svangerskap... Magen min var helt usynlig, men jeg la på meg godt alle andre steder. Denne gangen stikker magen min tildligere ut, og spesielt om kvelden når det er mye luft inni der! Er 16 uker i morgen, men er litt usikker på om jeg kjenner noe liv, forventer å kjenne noe i løpet av neste uke... Akkurat nå føler jeg meg bare tykk og ikke gravid i det hele tatt! Formen er bra, det eneste som jeg plages litt av er bekkenet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå