shanty73 Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Kan fostervannet være litt slimete.. Slimproppen har gått men synes at denne gangen slutter ikke slimet å være fuktig.... Beklager detaljer... shanty73
Mamman til Audun Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Jeg opplevde det ikke som slimete da vannet mitt gikk ved førstemann... Hos meg fosset det jo. Var blankt, en anelse rosa. Kan jo være forskjellig fra kvinne til kvinne...
tira fødte 24/08 Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 det har ikke jeg heller opplevd. det skal vel være helt blankt ettersom jeg har forstått. mitt var litt grønnaktig, noe som tydet på at han hadde bæsjet, og det er jo ikke bra. så jeg fikk begynnende svangerskapsforgiftning. men tror det er veldig vanlig at det kan komme slim flere dager etter at slimproppen har gått. min har og gått, men jeg har ikke merket noe mere.
Mamman til Audun Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Må si jeg synes jeg har slimet stort sett i hele svangerskapet. Er normalt da hormonbalansen forskyves. Tror nok du merker det når det er fostervann. For det er jo liksom VANN. Men merk deg fargen når det skjer. Rosa er greit, blankt er bra, grønt er ikke bra. De kommer til å spørre deg om farge når du ringer føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå