Gå til innhold

ÅÅÅ, JEG ER SÅ LYKKELIG, HAR VÆRT PÅ ULTRALYD I DAG:O) Og vi klarte å bli gravide uten pergo alikevell!!!


Mamman til Hedda & Hanna

Anbefalte innlegg

Siden legen min ikke var helt enig meg at jeg trengte en ekstra ultarlyd, pga pergotime, så ringte jeg å bestilte en privat time på volvat.. Jeg gru gledet meg, men alt var bare bra, hjerte dunket, og den vinket til mamman sin, hehe.. Fikk høre hjertelyden, det var en utrolig deilig opplevelse, (selv om i har en fra før)..

 

Men i steden for å være 10+0 i dag, så var jeg 12+1 og det stemte ikke etter mine beregninger i forhold til pergotime, siden min siste mens var 30 april, å jeg ringte legen å fikk pergotime den 13 juni, siden jeg verken hadde hatt eggeløsning eller noe mens siden den gang, men det hadde jeg hatt, jeg hadde en eggløsning den 8 juni, 5 dager før jeg begynte med pergon. De så ikke det på ultalyden da de skulle skjekke at det ikke var noen cyster, og siden jeg hadde så ustabile sykluser regnet de med at jeg ikke hadde noe eggeløsning, men det hadde jeg:)))) Så jeg smiler brett jeg nå, med tanken på at jeg er over de første 12 ukene, 2 trimmester her kommer jeg:))))))))))))

 

Så i steden for en termin 18 mars, så har jeg 2 mars, kan ikke bli mere lykkerlig jeg nå:))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye...så kjekt at noen får justert terminen den vegen også av og til....

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig lesning.. Så bra at alt var som det skulle og hjertet banket!!!! Har bare en ting å si: gratulerer så masse med ferdig 1 trimester.. Kos deg videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:) Så bra!!! Tenkte på deg i går, men mannen er hjemme så er ikke her så mye om dagen. Artig at du er lenge på vei da!!!! Lykke til videre

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...