Gå til innhold

hah, nå er den dumme tanta på vei hjem til bloksberg:)

Anbefalte innlegg

Å så utrolig letta jeg er, var livredd for at ho skulle bli værende lengre enn sin besøkelsestid denne gangen også... Er så utrolig glad for at alt ser ut til ¨være normalt igjen at jeg tror den blir hardt på prøvinga denna mnd ja, hihi nå skal samboern få slite =)

Fortsetter under...

Min òg!! Ser at vi har ikm på same dag. Blir spennande :) Dette er min første tr etter fødsel, så eg er veldig spent på om syklusen er som han skal.. TR har i alle fall oppført seg eksemplarisk. Ikkje noko tull og tøys sjølv om ho har vore borte så lenge ;)

Lykke til med prøving! Sambo er på byn i dag, så vi må nok venta til i morgon :)

Lykke til du også! Litt spent på syklusen min jeg også, for det har vært mye tull i sommer, men jeg håper virkelig alt er tilbake på plass, slik at jeg ikke må dytte ikm-datoen ukesvis fremover denne gangen også...

Så du vil ha to tette? Så koselig!! Håper det klaffer fort for deg da=)

Ja, har tenkt på det, hehe :) Det verste er at vi faktisk ønsker å få tre tette. Synes det verker så kjekt for barna å ha søsken som er på same alder. Kanskje ikkje vi er like sikker på det etter at vi har fått neste, men.. Er du førstegangs?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...