Gå til innhold

Firefly/Nattinatt/Lucky1/Elastica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg virkelig hjelp av dere. Jeg har de siste dagene tenkt mye på å gjøre det slutt med samboeren min som jeg har vært sammen med i 7 år. Men det er jo enklere sagt enn gjort, jeg får det rett og slett ikke til. Klarer dere å se hva som skjer?? Kommer jeg til å gjøre det, eller fortsetter alt som før??

Jeg: 05.08.85

Han: 04.04.83

Håper dere tar dere tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Vennen

Uff,du har det ikkje så godt nett no då.Men aller først,kva seier magefølelsen din?

Det ser ut slik ting er no,at du ganske snart snakker med han,og at det blir slutt/pause mellom dere.Alt er nok opp til deg,men eg trur nok du trenger ein tenkepause,og heldigvis så har dere ikkje små folk ilag.Eller tar eg feil på det?

Uansett så trenger du å få dette ut av systemet.Det gnager deg noko veldig trur eg.Det går ikkje å ha det sånn.Lykke til,same kva du bestemmer deg for.Klem

Skrevet

Hei! Tusen takk for svar nattinatt! Magefølelsen og hodet sier at jeg ikke orker en dag til, men hjertet sier noe annet. (Men så har vi vært sammen i mange år også da, er jo kjempeglad i han, men mer som en venn enn kjæreste..) Dette er det verste jeg har vært med på! =( Tenker på det hvert sekund. Vi har heldigvis ikke barn, nei. Det som er så innmari dumt, er at han er sååå snill for tiden, så jeg klarer ikke å gjøre det slutt enda. Og jeg får jo så dårlig samvittighet av å tenke på det. Gråter meg i søvn hver kveld. Sikkert idiotisk av meg å være så sippete, det er jo maaaange andre som har vært gjennom akkurat det samme, men det er en så innmari vanskelig situasjon! Det er jo ingen spesiell grunn, annet enn at jeg synes forholdet har gått over til vennskap istedet for kjærlighet. Og da er det så vanskelig å bare slå det i trynet på han.

Er det noen andre som klarer å se hva som kommer til å skje?

Blir kjempeglad for svar.

Skrevet

Dytter litt. Falt fort nedover siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...