Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg er 8 uker gravid med nr to, og ammer fortsatt nr en, Det som er så rart denne gangen, er at puppene mine er jo ikke ømme i det hele tatt! Sist følte jeg meg som den silikonberta! Fler som har opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 Heia! Ammer gutten som er 11 mnd å kjenner ikke noe til gravid pupper. Husker sist at bare noen såg på de så fikk eg vondt (ikke så gale men ikke langt ifra :-) ) Puppene er vel blitt så herda at de ikke reagerer på graviditetshormonene ;-) Er foresten 6 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. august 2006 #3 Del Skrevet 19. august 2006 Opplevde akkurat det samme som deg, ikke antydning til ømme bryster med nr 2 og 3 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #4 Del Skrevet 19. august 2006 Samme opplevelse her... 8 uker på vei merker jeg ingenting til puppene... Har hørt at smaken på melka endres når man er gravid igjen, men poden klager ikke ;-) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 19. august 2006 #5 Del Skrevet 19. august 2006 Ja, puppene ble superømme med en gang med første, og nå ammer jeg og merker ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 19. august 2006 #6 Del Skrevet 19. august 2006 Kan det være fordi årsaken til ømheten er jo at de utvikler seg og forberedes på melkeproduksjon - og nå er vi jo allerede produsenter ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #7 Del Skrevet 19. august 2006 Hei alle dere som ammer og er gravide! Hvor lenge har dere tenkt å fortsette og amme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*trinity* Skrevet 19. august 2006 #8 Del Skrevet 19. august 2006 Den teorien der har jeg veldig troen på fjummis. Jeg har kjempeømme og litt mer anselig størrelse på puppene igjen nå ;-). Jeg sluttet å amme for 1 1/2 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr2_04jan08 Skrevet 19. august 2006 #9 Del Skrevet 19. august 2006 Samme her, ja. Utrolig vondt i puppene 1 gang. Gravid igjen og ammer, men kjenner ingenting nå. Er bare i uke 6 men kjente det veldig raskt sist. Det er jo et stort pluss da å kunne gå i trapper feks uten å holde seg på puppene ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå