Gå til innhold

Mindre ømme bryster når man ammer fortsatt og blir gravid igjen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 8 uker gravid med nr to, og ammer fortsatt nr en, Det som er så rart denne gangen, er at puppene mine er jo ikke ømme i det hele tatt! Sist følte jeg meg som den silikonberta! Fler som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Ammer gutten som er 11 mnd å kjenner ikke noe til gravid pupper.

Husker sist at bare noen såg på de så fikk eg vondt (ikke så gale men ikke langt ifra :-) )

 

Puppene er vel blitt så herda at de ikke reagerer på graviditetshormonene ;-)

 

Er foresten 6 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme opplevelse her... 8 uker på vei merker jeg ingenting til puppene... Har hørt at smaken på melka endres når man er gravid igjen, men poden klager ikke ;-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, puppene ble superømme med en gang med første, og nå ammer jeg og merker ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være fordi årsaken til ømheten er jo at de utvikler seg og forberedes på melkeproduksjon - og nå er vi jo allerede produsenter ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den teorien der har jeg veldig troen på fjummis. Jeg har kjempeømme og litt mer anselig størrelse på puppene igjen nå ;-). Jeg sluttet å amme for 1 1/2 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, ja. Utrolig vondt i puppene 1 gang. Gravid igjen og ammer, men kjenner ingenting nå. Er bare i uke 6 men kjente det veldig raskt sist. Det er jo et stort pluss da å kunne gå i trapper feks uten å holde seg på puppene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...