Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Hei! Hvor mange barnevogner er det vanlig å ha før barnet går selv? Vi har Brio Duo, å nå har vi kjøpt Teutonia Timmi og satser på at den holdet helt til hun ikke bruker vogn mer, hun er 10 mnd nå. Selger dere bagvogn/sportsvognen etter barn nummer 1 eller legges de på lager i tilfelle flere små kommer?
fråsk Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Jeg rakk ikke tenke på det engang jeg, for jeg ble gravid igjen før førstemann var 1 år. Så her gikk det over i hverandre og vi har nå tre vogner, duo, sportsvogn og søskenvogn. Men dette varierer nok veldig, noen venner av meg har spart til neste barn, mens andre selger unna og har bare igjen helt enkle triller. Jeg tror at dersom jeg hadde hatt litt opphold mellom mine to så hadde jeg nok solgt mens jeg fortsatt kunne fått en ok pris. Dessuten så vet jeg mer hva jeg ville hatt av vogn dersom jeg kunne startet på nytt igjen liksom, og derfor valgt annerledes med nummer to.
Jente89 ♥ Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Vi har kjøpt ei kombivogn så vi kommer nokk til å bruke den til jenta går selv.. etter det kjøpter vi bare ei paraplytrille som vi kan ha med om hu blir sliten eller om vi skal gå litt å det blir for langt for henne, så hun kan sitte i vogna istede.. Tror nokk ikke jeg vil selge vogna nei, men vi har kjøpt ei Rosa vogn så er jo ikke sikkert vi får jente neste gang da..
LegallyBlond Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Vi har en brio kombi, den brukes nå som sovevogn og skal deretter pakkes vekk til det kommer flere en gang . Vi kjøpte en oth urban jungle da han var ti mnd, og det er denne vi bruker nå (bortsett fra soving hjemme). Får se litt hvor lenge det blir til nestemann, hvor slitt vogna er osv, men planen er vel å selge den om den er i ok stand, og kjøpe ny sportsvogn til nestemann. Det er vogn nr.2 som blir brukt lengst, så synes det er bedre å velge den ny enn å kjøpe ny kombi/bagvogn. Skulle jeg valgt om igjen hadde jeg nok valgt bagvogn og kjøpt sportsvogn etterpå, istedet for å ivestere i kombivogn. Tror du kommer til å ha nok med de to vognene til barnet ditt
Gjest Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Egentlig holder det vel med to vogner. En bag/sportsvogn og en lett trille. Men det er jo noen som synes det er så gøy å prøve ulike vogner, at det nærmest blir en hobby (signerer her....) Bagvogna vår er gammel, så den selger jeg ikke. Men vi holder på å selge sportsvogna (kan brukes som babyvogn også). Vi har ikke så mye plass til å lagre - og venter nok litt med nestemann. Så det jeg har tenkt er at hvis jeg får ssolgt vogna til halv pris, kan jeg jo kjøpe brukt til nestemann til halv pris og dermes ikke tape noe særlig på det. OG samtidig få prøve en ny type vogn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå