Vestlandske meierier A/S Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Lillegutt bare skriker og skriker og jeg holder å tørne!!!!!!!!!!! Har time til kiropraktor over helga, men det er leeeenge til. Lurer på om noen har erfaring med om kolikken blir bedre med mme?? Vurderer å prøve det og se om han blir bedre da? kan jo reagere på noe jeg har spist, fordet om jeg ikke våger å spise noe særli mat....... Spiser stort sett brødmat og middag da selvsagt. Drikker for det meste vann... Noen som har noen tanker om hva jeg bør og ikke bør gjøre?? og spise???
Expat Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Har du nok melk blir den ikke bedre av vanlig mme. En sjelden gang har barn laktoseintoleranse, da gaar det an aa proeve med Prosobee-mme fra apoteket. Den er dyr, men kan jo vaere verdt det. Dere har ikke hatt avfoeringsproeve hos legen? Soek etter "ammekake" i forum, den har jeg mekka sammen for folk som deg!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 18. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2006 ikke tatt avføringsprøve nei, burde jeg det?? skal prøve ammekaken ja:)
Expat Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Det er slik laktoseintoleranse blir diagnostisert.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 18. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2006 ok:) får gjøre det da, kan jo hende det er det. Takk for svar foressten:)
Blomman Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 - og prøv om det hjelper med minifom dråper- det tas ikke opp av kroppen- bare spalter luftboblëne slik at de blir lettere fo babyen og prompe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå