Gå til innhold

Positiv(a)!!!

Positiva

Anbefalte innlegg

Joda,- mistanken var berettiget- jeg ER gravid!! Kjempemorsomt og spennende!! Jeg tok en test for noen dager siden, og den var svaaaaak rosa (Quick Respond eller noe i den duren). Testet i dag for å være sikker (med ClearBlue) og den var mer tydelig. Ikke et sterkt kryss, men den loddrette streken over den vannrette var helt klart tilstede!!

Fortsetter under...

For en vending!

Bare for uker siden var du midt i valgenes store kvaler. idag har du en spire imagen, et lite liv som skal våkne til bevissthet utover våren!

Og et liv er jo ikke bare sitt eget liv, det er jo alle som hører til dette mennesket, alle det møter og blir kjent med og venner med.... det er skjelsettende!

Kanskje min ukjente spire og din ukjente spire sutderer sammen om 20 år :-)

Du kan få sagt det, Lirum (snufs), blir helt rørt, jeg! Leste du svaret mitt til deg på 'Skal/skal ikke ha nr. 3...'? ...

Tips? Hmmmm... Jeg ble jo gravid rett etter å ha tatt ut spiralen, og hadde da ingen oversikt over syklus, så der hadde jeg ingen kontroll. Men jeg har en tro på at det hjelper å følge litt med på syklus og EL slim. Det gikk ihvertfall veldig fort med de to andre også, og da hadde jeg mer kontroll over kroppen. Hjelper kanskje å ha orgasme omtrent samtidig som mannen også ;-) Vet ikke...

Annonse

Så fantastisk! Gartulerer så mye!! ;)

Jeg har også selv testet meg med den Quick R- testen i dag, og den viste også en veldig svaaak strek, men likevel nok til at jeg er ganske sikker på jeg er gravid!! Tør likevel ikke slippe jubelen helt løs, i tilfelle- tilfelle.. Men det var veldig oppmuntrende å lese om deg, så jeg håper jeg kan glede meg skikkelig på mandag eller tirsdag.

Jeg venter ikm på mandag, tror jeg.

Kroppen min virker iallefall stadig gravid,og jeg har de siste 3 dagene hatt litt til og fra med kvalme. Hvordan har det vært med deg?

Fortsatt lykke, lykke til!! ;)

Man blir ikke LITT gravid Mumi-mamma! Det er nok enten eller, så du kan iallefall juble svakt! Det er moro med den tvilen man har, selv om beviset liksom foreligger!

Kanskje jeg vil se tilbake på det som den største "thrill" i livet .. den lille anelsen, den vanvittige spenningen når man tar testen, og om den er negativ første gang, så slår man seg liksom til ro med det i toppen to timer før man begynner å tråkke hvileløst rundt og KJENNE etter i kroppen! Alle de gangene jeg har vært gravid har jeg unektelig visst det.... denne gangen tok jeg en negativ test etter at jeg hadde ventet mensen i et par dager. Men mine sykluser er av det lange, men gjevne slaget. Jeg tenkte ja ja, falsk alarm. Men mensen kom ikke, og jeg klarte heller ikke slå meg til ro med resultatet av testen. Etter en uke uten tanterød, måtte jeg bare ta test nummer to (kjøpte en med to) - negativ... slengte den i søpla og var litt ilsk for jeg liker ikke at min intuisjon blir vraket. Etter en time, skal jeg til å kaste noe rusk i søplebøtta på badet, og der ligger jo testen som det eneste søplet i spannet... jeg tar den opp - og den er positiv!!!!!!

Deretter testet kjøpte jeg en dobbel-test til og testet etter tre dager, positiv. og så bare for kosens skyld en uke etter det igjen!!!

Tror neppe det blir noen nummer 4 her, så jeg måtte jo kose meg litt ekstra, hehe!

Åssen har dere testet? Er det noen som kjenner seg igjen i teste-dilla?

(hmfrrh..) ..kan vel inrømme at jeg har brukt....5 clearblue, 5 billigtester og to QuickRespons (?)... flaut...men ok. Kroppen min visste den var gravid, og jeg ga meg ikke!! Da den var svak, tok jeg jo flere etter det....(bare for kosens skyld som deg, Lirum) ..hehe... For jeg burde jo vite at 'EN STREK ER EN STREK' - samme hvor svak den er...jeg som har gjort dette to ganger før mener jeg... *rødme*...

TENK hvor mye legemiddelbransjen tjener på sånne som oss! Tenk hva det koster å produsere disse testene kontra hva de faktisk koster på apotekene- blir småkvalm bare av det...!

Og apropos det, mummi mamma- jeg er ikke så uggen nå som jeg var før jeg testet positiv... Det kommer nok tilbake tenker jeg...eller ikke... Jeg var uggen med jenta mi men ikke med gutten, så kanskje det er en liten gutt i magen? Ellers har jeg medium såre pupper og ellers bare en generell 'gravidfølelse' der nede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...