en liten i magen Skrevet 18. august 2006 #1 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg sitter hjemme og stapper i meg det som går å stappe i seg: ) Samboeren min er på fest, jeg orka ikke bli med, synes det er så pes når jeg ikke kan drikke og ingen skal vite det. Dere gjør på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. august 2006 #2 Del Skrevet 18. august 2006 Ligger kvalm på sofaen og bare venter på at det skal bli sent nok så jeg kan legge meg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 18. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. august 2006 høres IKKE særlig behagelig ut! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 18. august 2006 #4 Del Skrevet 18. august 2006 venter på samboeren min som kommer hjem om en halv times tid. I tillegg samler jeg energi for å orke ta resten av oppvasken og rydde litt før han kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 18. august 2006 #5 Del Skrevet 18. august 2006 Mannen min lager speilegg til kveldsmat. Datteren vår på 1.5år skal få smake før hun legger seg straks.. Jeg er i flott form, ikke kvalm bare litt trøtt for tiden... Herlig å ha det så fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 18. august 2006 #6 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg har hvertfall ingen drømmefredag! Har vært i en veldig vond begravelse i dag, omrtent ikke sovet noen ting, og skal reise på nattevakt om en halvtime.. blæh!! Det blir vel fyrstikker for å holde øynene oppe tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 18. august 2006 #7 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg var ferdig på jobb kl 9 ikveld. Ble en pizza siden samboer er på jobb i helga. Blir vel natta snart på meg siden jeg skal på tidligvakt imorra.... ingen spennende fredag her nei, men jeg koser meg med å slappe av:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå