Gå til innhold

Hvordan er formen deres jenter, stigende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så slitsomt da!! Har du prøvd å spise litt før du står opp, jeg har fått en helt ny hverdag etter jeg begynte med det, hadde det slik som deg jeg også. Spiser noen kjekks med ost og litt eplejuice når samboeren går på jobb, og når jeg da står opp er jeg faktisk ikke kvalm! Smører niste på¨kvelden og ligg i senga og spiser på morgenen: )

Men den kvalmen min kommer døgnet rundt! Ikke bare tidlig... Men i dag hadde kanskje noe med at samoern kom hjem fra jobb kl 11 og la seg under dynen igjen da ;-) det har i hvertfall LITT med saken å gjøre.. hihi.. Mat hjelper for den værste kvalmen min også, gjelder å ikke bli for sulten, men uggen er jeg forstatt noen av dagene. Men men, vi skal da ikke klage :-) Kan leve med det for en periode eller 2 i livet mitt :-)

Når har du termin forresten??

Jeg har 1 Mars jeg. var på tidelig ul, og han mente jeg var 2 dager lengere på vei. Altså hører jeg kanskje egentlig til i slutten av feb. Men 1 Mars er en så fin dato at jeg venter til neste ul før jeg sier noe annet :-) Nå er det pizza og amanda her! ha en finfin fredag, så sees vi sikkert her inne! :-)

Annonse

Jeg er pittelitt mindre trett og litt mindre kvalm. I dag tidlig kjente jeg lite kvalme våget meg på 2 slurker kaffi og nå er jeg kvalm igjen, sukk. Har merket at det har sluppet litt taket men kjenner tydelige tendenser ennå. Er 10+2 i dag.

Har vært skikkelig kvalm siden uke seks jeg og trodde det var på vei til å bli bedre nå. Men i går (10+4) kastet jeg opp for første gang. Vet ikke helt om det var en engangshendelse eller om det faktisk er på vei til å bli værre. Legen mener uansett at jeg ikke burde ha mange ukene igjen med å være dårlig nå!

jeg har termin 1 mars.

tror jeg sov hele juni-måned, og var små uggen hele juli-måned ( i den tropevarmen). men nå er jeg helt fin, føler nesten ikke at jeg er gravid, bortsett om jeg står for brått opp om morgenen. tygger på litt kjeks og drikker litt vann før jeg står opp, så er jeg fin. er småsulten hele dagen, men synes all mat smaker kjedeligt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...