Gå til innhold

Noen som vil beskrive kynnere til papphodet meg? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor spurte hvordan jeg hadde det med kynnere. Måtte bare trekke på skuldrenen og vedkjenne at jeg skjønner ikke hva det er. Litt sent å spørre kanskje når det er en uke til termin ca :)

Men noen som vil prøve å beskrive hvordan det kjennes ut??? Please!

Leser her at så mange får kraftigere og hyppigere kynnere på slutten. Jeg ender vel med å få helt sjokk når riene kommer - hi hi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En enkel forklaring er vel slik: Du ser en kynner når magen blir helt hård som en ball... På meg kan denne tilstanden vare en god stund.

En rie vil være kraftigere, vare i kort tid, komme regelmessig og ofte også kjennes i ryggen..

Rett gjerne på meg hvis ikke dette ble rett...

Skrevet

Sammentrekninger i livmoren (trener seg til fødsel), dette fører til at magen knyter seg og blir knallhard :o) enkelt og greit forklart.. Det varierer hvor lenge de varer og hvor ubehagelig de er. De kan komme både under aktivitet (gjerne etter sex) og når en slapper av..

Skrevet

Først; jeg kan ikke hjelpe deg, for jeg har ikke kynnere selv, og jordmor på føden gliste bredt når jeg nevnte at jeg ikke hadde noen og sa at det er ikke vanlig at førstegangs har noe særlig og når de har så kjenner de det vanligvis ikke...

Nå over til grunnen til at jeg ville skrive litt her...

Papphode;) hihihiihihihihihihihihihih

(gravidhumor i dag...)

Skrevet

He he :)

Jeg har nok ikke hatt noen kynnere iflg disse beskrivelsene.

Ikke bare meg da tillab :)

Skrevet

Nei ikke bare deg:)

Men jordmor skumla meg litt da, glise av meg på den måten, etter 1 dag her inne så har jeg jo jakta på kynnere, trodde nesten det var produksjonsfeil på meg siden jeg ikke hadde noen jeg;) hehe

Skrevet

jeg la ut en lengre anhandling, hihi, om kynnere på oktoberklubben for noen dager siden, da det var så mange oktoberjenter som spurte de samme spm hver dag. Du kan jo se på den:)

Skrevet

ok takk - det skal jeg gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...