Maddemor Skrevet 18. august 2006 #1 Del Skrevet 18. august 2006 ja, som overskriften sier.. jeg er nemlig helt grusomt dårlig på å huske hvilke tråder jeg har svart eller spurt noe i, så hadde det vært mulig å abonnere hadde det vært helt genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 18. august 2006 #2 Del Skrevet 18. august 2006 Det finnes ikke som vanlig bruker i alle fall.. Men det er noe som heter Gullsmokken tror jeg, og der får du litt mere muligheter.. Vet ikke om å abonnere er en mulighet, men har lest at du kan få opp alle innlegg du har svart på tror jeg...Men det koster penger å være medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 18. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. august 2006 aha, nei orker ikke betale for den tjenesten altså, så ille er det ikke. hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 18. august 2006 #4 Del Skrevet 18. august 2006 Hei Maddemor! Gå på debatter og skriv nicket ditt i søk. Jeg gjorde det, og fikk opp de trådene jeg har svart på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 18. august 2006 #5 Del Skrevet 18. august 2006 Er vel kanskje mulig dersom BIM tilbyr RSS feeder. Har ikke sett at de gjør det. Å søke på nicket ditt i debatter er nok det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå