Vestlending med to, snart tre? Skrevet 18. august 2006 #1 Del Skrevet 18. august 2006 Har lurt litt på desse navnene. Sikkert litt spesielle noen av dem, men jeg liker dem, litt oppkalling også inni her. Kristi Anna Elisabeth Sigrid Helene Solveig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 18. august 2006 #2 Del Skrevet 18. august 2006 Mangen fine navn her! 1.Solveig: Nydelig, solid og godt navn. 2.Sigrid: Som Solveig. 3.Helene: Flott, mykt navn. 4.Elisabeth: Fint og klassisk. 5.Anna:Fint, men litt kjedelig. 6.Kristi: Ikke min stil. Blir litt "Jesus". Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 18. august 2006 #3 Del Skrevet 18. august 2006 Anna Elisabeth Solveig Sigrid Helene Kristi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #4 Del Skrevet 18. august 2006 Sigrid Helene Solveig Elisabeth Anna kristi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #5 Del Skrevet 18. august 2006 Ynnskyld. Ei flue irriterte meg grenseløst og så ble det bare sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #6 Del Skrevet 18. august 2006 Sigrid (søs v samme navn! Ikke vanlig men klinger pent synes jeg) Anna (heller ikke veldig vanlig, derfor litt foran...) Helene Elisabeth Solveig Kristi (for den troende er min mening) Lykke til! Vanskelig det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gossegomave*overtid + 13 dg* Skrevet 18. august 2006 #7 Del Skrevet 18. august 2006 hei jeg syntes elisabeth eller helene er en av de peneste navna. men hva med helena, det syntes jeg er veldig pent! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #8 Del Skrevet 19. august 2006 - Solveig og Sigrid får delt førsteplass fra meg Nydelige navn! - Anna kommer deretter - Helene er flott - Istedenfor Kristi ville jeg da heller valgt Kirsti... eller annen variant. - Elisabeth er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå