Gå til innhold

Huff....føler meg så fæl....

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA i uke 15, det er nå 2mnd siden. Har kommet meg veldig bra igjen. Men jeg har en venninne som ble gravid like etter meg, (og jeg vet det er forferdelig) men klarer liksom ikke glede meg helt på demmes vegne... Hadde det ikke vært for at jeg mistet, vet jeg at jeg hadde syntes det vært kjmpe stas...men sånn føler jeg det ikke nå. Fikk mld av henne igår om at de hadde vært på ul, og de venter en gutt. Og når jeg leste den ble jeg nesten kvalm... Men jeg tar meg fort sammen igjen da, får jeg er egentlig en veldig snill jente:) Men er nok bare suuuper følsom på det området der....huff...

Det måtte bare ut nå, og føler ikke jeg kan si dette til noen som kjenner meg heller, de måtte jo trodd jeg var gal... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5977977-hufff%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-f%C3%A6l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt, selv om jeg ikke har vært gjennom det samme. Er jo lett å bli misunnelig, selv om man ikke mener eller vil bli det. OG det er jo naturlig at du er ekstra følsom når det gjelder babyer og babylaging akkurat nå.

For å ta det positive: Du vet iallfall at du kan bli gravid :) Stå på videre; Ikke gi opp :) En dag blir det din tur!

Det høres helt normalt ut. Og du er jo selv klar over hvorfor følelsene dine er som de er ovenfor dette parets graviditet.

Det blir bedre når du blir gravid igjen. En dag kan du sikkert til og med innrømme ovenfor denne venninna hvordan du hadde det. Ikke mye trøst idag, men et lys i tunnelen er det.

Beste hilsen Lone

Hei!

Jeg hadde også en ma i uke 15 i 1997!

Jeg hadde ei vanskelig periode etterpå!

Klarte nesten ikke å se hverken gravide kvinner eller barnevogner i en periode!

Hadde heldigvis ei jente på da 1 1/2 år som hjalp veldig! Tror nesten ikke jeg hadde turt å få flere barn jeg hvis jeg ikke visste fra før at jeg kunne bære fram et barn!

Det jeg vil si er at det er helt normalt å reagere som det du gjorde!

Synest at det absolutt skulle ha vært ei sorggruppe i alle kommuner for folk som har opplevd ma og seinaborter!

Vi skulle egentlig i bryllup til søskenbarnet mitt den dagen jeg hadde termin til den babyen som vi mistet i ma, men jeg klarte ikke å reise...

Nå har vi fått 3 barn etterpå, og har ikke hatt noen aborter eller problemer i svanger skapene etterpå, og nå er vi faktisk prøvere i 2 pp, på nr. 5 !

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...